۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50232
  • 05 اردیبهشت 1400 - 10:05
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
“تقی پور،محمودی و خانواده نظری” به فینال مسابقات جهانی راه یافتند
با پیگیری مرحله اول صورت گرفت؛

“تقی پور،محمودی و خانواده نظری” به فینال مسابقات جهانی راه یافتند

قضاوت مرحله نیمه نهایی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۱ به پایان رسید و پومسه روهای تهرانی در دو بخش آزاد و خانواده موفق شدند به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان […]

قضاوت مرحله نیمه نهایی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۱ به پایان رسید و پومسه روهای تهرانی در دو بخش آزاد و خانواده موفق شدند به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین با حضور ۴۸۶ پومسه رو از ۴۹ کشور طی روزهای ۸ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

در این مرحله از مسابقات در بخش تیم ملی پومسه‌روهای رده نوجوانان و همچنین در بخش آزاد نوجوانان و تیمی (خانواده و دو نفره) حضور دارند و به اجرای فرم می پردازند.

قضاوت مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها به پایان رسید و پومسه‌روهای تهرانی  در دو بخش آزاد و خانواده موفق شدند به فینال راه پیدا کنند.

بخش انفرادی///

ساناز تقی‌پور و محمدرضا محمودی

بخش تیمی ۲ نفره///

خانواده های نظری (حمید نظری – رضا نظری)

بخش تیمی ۳ نفره (۲ نسل)///

خانواده نظری (حسنیعلی نظری – حمید نظری – رضا نظری)

هدایت این نفرات در بخش پسران، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سیدحسین موسی نیا و حمید نظری به عنوان مربی است.  در بخش دختران نیز پریسا خانی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد و نسترن ملکی مربی تیم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram