۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

حضور تکواندوکاران پایتخت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور تکواندوکاران پایتخت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسئولین تکواندو پایتخت به همراه مربیان، داوران و قهرمانان فردا یکشبنه  در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند. به گزارش روابط عمومی هیات  تکواندو استان تهران، خانواده بزرگ تکواندو پایتخت به مناسبت گرامیداشت یوم ا… دهه فجر، همراه با ملت سرافراز ایران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور یافته و با آرمان های مقدس […]

مسئولین تکواندو پایتخت به همراه مربیان، داوران و قهرمانان فردا یکشبنه  در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات  تکواندو استان تهران، خانواده بزرگ تکواندو پایتخت به مناسبت گرامیداشت یوم ا… دهه فجر، همراه با ملت سرافراز ایران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور یافته و با آرمان های مقدس رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

هیئت تکواندو استان تهران از کلیه پیشکسوتان،اساتید، قهرمانان، مربیان، داوران، مسئولین، تکواندوکاران دعوت نموده همانند سالهای گذشته با حضور وصف ناپذیر خود در این نمایش بزرگ اقتدار و صلابت، برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه آفرینی‌های خود بیفزایند.

گفتنی است تجمع خانواده تکواندو برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح جمعه ساعت ۸:۳۰ در محل خانه تکواندو پایتخت و ساعت ۱۰ در خیابان یادگار امام  می باشد. شرکت کنندگان جهت هماهنگی بیشتر می توانند با آقای اصغر فتحی به  شماره ۰۹۱۲۳۰۹۶۳۹۶ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram