۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 45031
  • 30 شهریور 1398 - 13:39
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان هفته هفتم لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک با صدرنشینی تیم شهید”ابراهیم هادی “

پایان هفته هفتم لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک با صدرنشینی تیم شهید”ابراهیم هادی “

در پایان مبارزات هفته هفتم از لیگ منطقه ای از گروه یک مناطق ( ۱و ۲)تیم شهید ابراهیم هادی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت،تیم توسن و هیات بهارستان در رتیه دوم و سوم ایستادند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای هفته هفتم از اولین دوره رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان […]

در پایان مبارزات هفته هفتم از لیگ منطقه ای از گروه یک مناطق ( ۱و ۲)تیم شهید ابراهیم هادی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت،تیم توسن و هیات بهارستان در رتیه دوم و سوم ایستادند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای هفته هفتم از اولین دوره رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان استان از گروه یک (منطقه یک و دو)پسران استان،با حضور ۸ تیم “هیات تکواندو پاکدشت، قرچک،وفادران،شیرآلات شایان،شهید خدایی،توسن،شهید ابراهیم هادی و هیات بهارستان” جمعه ۲۹ شهریور ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار گردید.

در دیدارهای هفته هفتم  تیم شهید ابراهیم هادی ۷ بر ۲  توانست هیات قرچک را از پیش رو بردارد ، هیات بهارستان و شهید خدایی به تساوی ۵ بر۵ رضایت دادند، هوگوپوشان توسن ۸ بر ۲ آکادمی وفادران را شکست داد و شیر آلات شایان و هیات پاکدشت به تساوی ۵ بر۵ رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram