۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50780
  • 24 خرداد 1400 - 13:10
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان جذب بازیکن در گروه دختران توسط هیات استان
به منظور حضور در لیگ های کشوری و پایگاه های قهرمانی؛

فراخوان جذب بازیکن در گروه دختران توسط هیات استان

هیات تکواندو استان تهران،به منظور حضور در رقابتهای باشگاههای کشور و پایگاههای قهرمانی استان برای تمام ردههای سنی بازیکن در گروه دختران جذب می نمایید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هیئت تکواندو استان در نظر دارد جهت حضور مقتدرانه در لیگ های کشوری (در صورت برگزاری )و پایگاههای قهرمانی استان اقدام […]

هیات تکواندو استان تهران،به منظور حضور در رقابتهای باشگاههای کشور و پایگاههای قهرمانی استان برای تمام ردههای سنی بازیکن در گروه دختران جذب می نمایید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هیئت تکواندو استان در نظر دارد جهت حضور مقتدرانه در لیگ های کشوری (در صورت برگزاری )و پایگاههای قهرمانی استان اقدام به جذب بازیکن در گروه دختران و در چهار رده سنی خردسالان،نونهالان،نوجوانان و جوانان رده کمربندی قرمز _مشکی می نماید.

لذا با توجه به کاهش پیک کرونا و رعایت کامل پروتکل های اعلامی، از بازیکنان و هنر جویان متقاضی برای عضویت در تیم های حاضر در لیگ کشوری بانام هیات تهران و پایگاه قهرمانی استان  ثبت نام و ارزیابی به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است علاقمندان جهت حضور در تیم های استان در رقابتهای لیگ کشور و پایگاه های قهرمانی،می توانند از امروز ۲۴ خرداد ماه  تا سه شنبه یکم تیر ماه به صورت رایگاه با مراجعه به سایت مسابقات استان  ثبت نام نمایند.

نکته مهم در خصوص لیگ :براساس اعلام مسئولین،بازیکنانی که فاقد باشگاه در سطح رقابتهای لیگ کشور و استان هستند مجوزحضور در ارزیابی و سنجش را خواهند داشت.در صورت قرارداد داشتن بازیکن با باشگاه،ازلیست ثبت نان حذف خواهند شد.

گفتنی است زمان بندی و نحوه‌ی حضور در ارزیابی و تعیین سطح پس از پایان ثبت نام اعلام می گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram