۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 45831
  • 05 آذر 1398 - 13:48
  • 539 بازدید
  • ارسال توسط :
زینعلی :با هوشیاری و همت تمام بازیکنان،دو جام قهرمانی را به خانه بردیم

زینعلی :با هوشیاری و همت تمام بازیکنان،دو جام قهرمانی را به خانه بردیم

سرمربی تیم شهرداری پیشوا گفت: با هوشیاری و همت تمامی بازیکنانمان در لیگ برتر استان توانستم ،دو کاپ قهرمانی را بدست آوریم. فاطمه رحیم زینعلی سرمربی تیم شهرداری پیشوا در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت :تیم شهرداری پیشوا در نخستین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر استان تهران در دو […]

سرمربی تیم شهرداری پیشوا گفت: با هوشیاری و همت تمامی بازیکنانمان در لیگ برتر استان توانستم ،دو کاپ قهرمانی را بدست آوریم.
فاطمه رحیم زینعلی سرمربی تیم شهرداری پیشوا در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت :تیم شهرداری پیشوا در نخستین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر استان تهران در دو رده سنی خردسالان و نونهالان توانست دو جام قهرمانی را بدست آورد ،این عنوان بدون شک نتیجه زحمات کلیه بازیکنان و کادر فنی تیممان بود که با غیرت و تعصب بر روی شیابچانگ حاضر شدند و فعل خواستن راصرف کردند.
وی ضمن تشکر از شهرداری پیشوا به جهت حمایتشان برای حضور در لیگهای استان تهران سه رده سنی خردسالان ،نونهالان و نوجوانان در ادامه ببان کرد:برای حضور در لیگ های استان از سال گذشته برنامه ریزی خود را جهت حضور مقتدرانه انجام دادیم و با انتخاب نفرات فنی و با تجربه در برخی اوزانمان توانستیم با ترکیبی خوب دراین رقابتها شرکت کنیم ،گرچه دربرخی از اوزانمان بازیکنانمان کم تجربه بودند اما در کنار هم رقابتهای خوبی را مقابل حریفانشان به نمایش گزاشتند و به نتیجه دلخواهمان رسیدیم .
زینعلی در خصوص سطح برگزاری رقابتهای لیگ استان گفت :لیگ استان تهران بستر بسیار خوبی برای رشد و پرورش تکواندوکاران است و رقابت با هوگوهای الکترونیکی تجربه بازیکنان را برای حضور موفق در میادین کشوری بسیار مثمر ثمر می باشد،تمامی تیم های حاضر در لیگ استان بسیار مستعد بودندو همگی از لحاظ فنی در سطح خوبی بودند و نمی توانستیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم و می توان به جرات گفت لیگ پایتخت هم پای لیگ کشور است.
سرمربی تیم شهرداری پیشوا که سکانداری تیم نوجوانان را بر عهده دارد در خصوص برگزاری لیگ امسال در ادامه اظهار داشت :سازمان لیگ با برنامه ریزی خوبی که داشت توانست لیگی منظم را در طول سال برگزار نماید که جا دارد از کلیه مسولین هیات به جهت فراهم نمودن چنین بستری تشکر و قدردانی نماییم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram