۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32825
  • 24 فروردین 1397 - 8:58
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :
خوشرنگ‌ترین مدال جهان بر گردن عمادی

خوشرنگ‌ترین مدال جهان بر گردن عمادی

محمد مهدی عمادی تکواندو کار شایسته استان تهران با کسب خوشرنگترین مدال مسابقات قهرمانی جهان،سومین نشان طلای پایتخت نشینان را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه در سالن “ساله کوارت” […]

محمد مهدی عمادی تکواندو کار شایسته استان تهران با کسب خوشرنگترین مدال مسابقات قهرمانی جهان،سومین نشان طلای پایتخت نشینان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه در سالن “ساله کوارت” الحمامات آغاز و امروز(جمعه – ۲۴ فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

در روز چهارم این رقابت‌ها، در پایان دیدارهای وزن ۶۸- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی هوگوپوش شایسته استان تهران توانست عنوان قهرمانی را با غلبه بر تمامی حریفانش در میدان جهانی بدست آورد.

هوگوپوش وزن هفتمی کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در اولین مبارزه رو در روی «ایاد باراکات» از مصر قرار گرفت و ۱۸ بر ۸ به برتری رسید؛ این تکواندوکار در فینال مسابقات کسب سهمیه برابر دیگر نماینده کشورمان به برتری رسید و قهرمان شد اما در میدان جهانی دستش از کسب مدال بازماند.

محمدمهدی در دومین گام «دیوربک توخلیبوئف» ازبک را ۱۶ بر ۳ از پیش رو برداشت، او در ادامه با «بلا بری» از مجارستان مبارزه کرد و ۱۶ بر ۹ به پیروزی رسید. پس از آن در دیدار با «ایوان پالوسکی» از بلاروس با نتیجه ۲۶ بر ۶ (اخلاف امتیاز ۲۰) برنده شد.

نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در فینال این رقابت‌ها با «سی جی نیکولاس» آمریکایی دیدار کرد و با پیروزی و نتیجه ۱۸ بر ۱۰ توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

گفتنی است؛ محمدرضا زوار  از مربیان شایسته استان تهران به عنوان  مدیر فنی تیم ملی را همراهی می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram