۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 53235
  • 30 آبان 1400 - 11:22
  • 198 بازدید
  • ارسال توسط :
کارگاه آموزشی و بازآموزی بانوان برگزار می شود
ویژه کلیه داوران استان تهران؛

کارگاه آموزشی و بازآموزی بانوان برگزار می شود

کارگاه اموزشی و باز آموزی ویژه کلیه درجات داوران استان در گروه بانوان ،به صورت حضوری در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهدشد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛یک دوره کارگاه آموزشی و باز آموزی به صورت حضوری به منظور هماهنگی های لازم و ارتقاء سطح فنی و […]

کارگاه اموزشی و باز آموزی ویژه کلیه درجات داوران استان در گروه بانوان ،به صورت حضوری در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهدشد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛یک دوره کارگاه آموزشی و باز آموزی به صورت حضوری به منظور هماهنگی های لازم و ارتقاء سطح فنی و دانش داوران به جهت حضور در مسابقات استانی ویژه کلیه داوران بانو پایتخت و در تمامی درجات ( سه،دو،یک،ملی و بین المللی) برگزار می گردد.

براساس اعلام کمیته داوران استان،زمان برگزاری کارگاه آموزشی درجه سه در مورخ  ۱۰ آذر ماه و  داوران درجه ( دو،یک،ملی و بین المللی) ۲۴ آذر ماه می باشد.

حضور کلیه داوران استان تهران در این کارگاه بازآموزی جهت حضور در رویدادهای استانی الزامی است و اعتبار این دوره به مدت شش ماه خواهد بود .

گفتنی است ثبت نام این کارگاه از امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در سایت مسابقات استان  آغاز و تا هفتم آذر ماه ساعت ۹ صبح ادامه خواهد داشت ،

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram