۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62930
  • 12 آذر 1401 - 14:49
  • 1129 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری؛بهارستان یکی از قطب های اصلی تکواندو پایتخت است

لشکری؛بهارستان یکی از قطب های اصلی تکواندو پایتخت است

مسئولین هیات تکواندو استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان بهارستان،با مسئولین،مربیان و داوران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نشست مشترک مسئولین هیات تکواندو استان تهران با مربیان ، داوران و پیشکسوتان شهرستان بهارستان به منظور  بررسی، برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت […]

مسئولین هیات تکواندو استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان بهارستان،با مسئولین،مربیان و داوران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نشست مشترک مسئولین هیات تکواندو استان تهران با مربیان ، داوران و پیشکسوتان شهرستان بهارستان به منظور  بررسی، برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رشد و ارتقاءسطح تکواندو این شهرستان صبح امروز شنبه ۱۲ آذر ماه در محل اداره ورزش و جوانان بهارستان بر گزار شد .

این جلسه با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران، حمید کولجی مسئول کمیته پیشسکوتان، اصغر فتحی مسئول کانون بسیج وررزشکاران استان،ستار دارابی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان ،فلاح معاونت توسعه ورزش، کامران پیری معاونت فرهنگی ورزشی ومحمد رضا مهدیزاده مسئول ورزش شهردار گلستان،داود همایون رییس هیات تکواندو بهارستان ،عصمت غلامی نایب رییس و به همراه جمعی از پیشسکوتان، مربیان و داوران برگزار گردید .

در ابتدای این نشست داود همایون رییس هیات تکواندو بهارستان گزارشی از عملکرد این شهرستان در جهت برگزاری مسابقات، لیگ ،حضور فعال در لیگهای استان،آزمون ،مربیان و تکواندو کاران، تجهیزات و برنامه های آتی این هیات را ارائه نمود.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین، مربیان و داوران این شهرستان بیان داشت: تکواندو در بهارستان دارای پتانسیل و ظرفیت ویژه ای  است و با داشتن یک مدیریت صحیح و مربیان توانمند توانسته در این مدت عملکرد بسیار خوبی را طی این سالها داشته باشد، قطعا این موفقیت ها و افتخارات  در سطح استانی  و کشوری با  همدلی و اتحاد خانواده تکواندو این شهرستان است و می توان از این شهر به عنوان یکی از قطب ها ی اصلی استان نام برد .

دبیر هیات استان گفت: تکواندو بهارستان با داشتن مربیان فعال و پویا در یک مسیر خوبی  قرار گرفته و توقعات را برآورده کرده است ، امید داریم همچنان  با یک برنامه ریزی هدفمند و بهر ه گیری از تجربیات گذشته  و حمایت مسئولین ورزش این شهرستان در این مسیر گام بردارید،هیات استان قطعا در جهت پیشبرد اهدافتان و ارتقاء سطح تکواندو بهارستان کمک خواهد کرد.

وی در پایان از زحمات مربیان این شهرستان تقدیر و تشکر کرد ودر ادامه بیان داشت: ما به داشتن مربیانی همچون شما عزیزان به خود افتخار می کنیم ،  قطعا قهرمانی که امروز در میادین بین المللی افتخار آفرینی می کنند مدیون زحمات مربیان پایه خود هستند و امیدوارم برای نسل آینده تکواندو بتوانیم یک پشتوانه قوی بسازیم و همچنان پرچم پر افتخار کشورمان را در میدان های بزرگ همچون آسیا و جهان به اهتزاز در بیاوریم .

در پایان این جسله از سوی هیات تکواندو استان تهران، از ستار دارابی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان، فرهاد نصر الهی و شهناز شجاع دو مربی فعال و برتر این شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram