۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 41257
  • 10 فروردین 1398 - 13:17
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
جاهد: سال پرکاری در پیشرو داریم

جاهد: سال پرکاری در پیشرو داریم

رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالشرق گفت: برای سال آینده برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم و سال پرکاری در پیشرو داریم. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، حسین جاهد رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالشرق ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت در سال گذشته گفت: ۱۸ مسابقه قهرمانی در رده های سنی […]

رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالشرق گفت: برای سال آینده برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم و سال پرکاری در پیشرو داریم.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، حسین جاهد رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالشرق ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت در سال گذشته گفت: ۱۸ مسابقه قهرمانی در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم و همچنین در رده سنی بزرگسالان اقدام به برگزاری لیگ کردیم که با استقبال خوبی هم روبرو شد و تیم هایی از حوزه های دیگر هم در این رقابت ها حضور داشتند.
وی افزود: در بخش آقایان و بانوان مسابقات هانمادانگ را برگزار کردیم و نمایندگانی در لیگ های استان و کشور داشتیم که در لیگ نقش جهان کشور موفق به کسب سکوی سومی و در لیگ نونهالان کشور هم نائب قهرمان شدیم. همچنین کسب ۳۵۰ مدال استانی و کشوری در کیوروگی، پومسه و هانمادانگ از دیگر دستاوردهای تکواندو کاران شمالشرق بود.
جاهد در مورد برنامه های این هیئت در سال جاری گفت: در صدد هستیم تا در کنار لیگ های استان خودمان لیگ های جداگانه به منظور تقویت و پشتوانه سازی تکواندو در این حوزه برگزار نماییم و همچون سنوات گذشته در لیگ های کشور حضوری قدرتمند داشته باشیم.
وی در خصوص لیگ منطقه ای هم گفت: با برگزاری لیگ بصورت منطقه ای موافق هستم و با تمام توان در عملی سازی این لیگ یاری خواهیم رساند. برای سال آینده برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم و سال پرکاری در پیشرو داریم و با همدلی برای موفقیت تکواندو شمالشرق تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram