۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 81239
  • 21 مرداد 1403 - 15:00
  • 200 بازدید
  • ارسال توسط :
تکواندو ایران، با نمایش درخشان، جهان را شگفت‌زده کرد/ چهار مدال رنگارنگ و یک رکورد تاریخی

تکواندو ایران، با نمایش درخشان، جهان را شگفت‌زده کرد/ چهار مدال رنگارنگ و یک رکورد تاریخی

تیم ملی تکواندو ایران در المپیک 2024 پاریس با کسب چهار مدال رنگارنگ، افتخار آفرینی کرد و نام خود را در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد. این دستاورد تاریخی با کسب مدال طلای آرین سلیمی تکمیل شد و نشان از قدرت بالای تکواندو ایران در سطح جهانی دارد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان […]

تیم ملی تکواندو ایران در المپیک 2024 پاریس با کسب چهار مدال رنگارنگ، افتخار آفرینی کرد و نام خود را در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد. این دستاورد تاریخی با کسب مدال طلای آرین سلیمی تکمیل شد و نشان از قدرت بالای تکواندو ایران در سطح جهانی دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ تکواندوکاران ایرانی با پشتکار و تلاش فراوان، حریفان قدرتمندی را شکست داده و به مدال‌های ارزشمندی دست یافتند. مهران برخورداری و ناهید کیانی با کسب مدال نقره و مبینا نعمت‌زاده با مدال برنز، به این موفقیت بزرگ افزودند.

تکواندوکاران ایرانی با کسب چهار مدال رنگارنگ در المپیک پاریس 2024، به افتخار آفرینی پرداختند. هر یک از نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف، با نمایش فنی و روحیه جنگندگی بالا، حریفان خود را شکست داده و به مدال‌های ارزشمندی دست یافتند.

با این نتیجه در مجموع مدال های رشته تکواندو تیم ملی عنوان دومی را کسب کرد. کره جنوبی با دو طلا و یک برنز در جای نخست ایستاد و تونس با یک طلا و یک برنز سوم شد.

این موفقیت بی‌نظیر حاصل برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی، حمایت‌های فدراسیون و تلاش‌های شبانه‌روزی تکواندوکاران بوده است. حضور چهار نماینده در هر دو بخش مردان و زنان و کسب مدال توسط همه آن‌ها، نشان از قدرت و انسجام تیم ملی تکواندو ایران دارد.

تیم ملی تکواندو مردان با هدایت مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی به عنوان مربی و تیم ملی بانوان با هدایت مینو مداح و مربیگری مهروز ساعی در این دوره از مسابقات تاریخ سازی کرد.هادی ساعی رئیس فدراسیون و دکتر اصغر رحیمی مدیر فنی تیم های به عنوان سرپرست تیم ملی تکواندو را در این مسابقات همراهی می

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram