۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56549
  • 12 اردیبهشت 1401 - 14:31
  • 585 بازدید
  • ارسال توسط :
عزیزی:تهران با ۵ نماینده راهی رقابتهای المیپک ناشنوایان می شود

عزیزی:تهران با ۵ نماینده راهی رقابتهای المیپک ناشنوایان می شود

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان گفت : تیم ملی تکواندو ناشنوایان،امشب برای حضور در ۲۴ دوره بازیهای المپیک راهی برزیل می شود. غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان  در گفنگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :مسابقات تکواندو بازیهای المیپک برزیل از ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد […]

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان گفت : تیم ملی تکواندو ناشنوایان،امشب برای حضور در ۲۴ دوره بازیهای المپیک راهی برزیل می شود.

غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان کشورمان  در گفنگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :مسابقات تکواندو بازیهای المیپک برزیل از ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان با حضور  ۱۰ نماینده در دو بخش پومسه و کیوروگی با هدایت رضا ایمان زاده ،اعظم درستی ،نگار مدد خانی و مهدی صمدیان تبار  در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت.

وی در خصوص نمایندگان پایتخت در این دوره از رقابتها بیان داشت: در ۲۴ دوره مسابقات المپیک ناشنوایان،تهران با ۲ بازیکن ” مرضیه خوش احوال و اصغر شریفی منش” ، ۲ مربی ” اعظم درستی و مهدی صمدیان تبار” و بنده هم به عنوان سرپرست تیم  در این رقابتها شرکت می کنند.

عزیزی در ادامه گفت:خداروشکر با برگزاری  اردوهای منظم  که طی ۳ ماهه به صورت مستمر انجام شد توانستیم در شرایط مطلوبی از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی برسیم و با توکل به خدا قطعا در این رقابتها با تلاش و همت نمایندگان کشورمان مدالهای خوشرنگتری را نسبت به دوره قبل کسب نماییم .

عزیزی گفت: با توجه به اینکه قوانین و شرایط برگزاری مسابقات تکواندو ناشنوایان همانند رقابتهای تکواندو هست و فرقی وجود ندارد و تمامی حریفانمان هم با آمادگی کامل به این رقابتها آمده اند قطعا کار آسونی رو پیش رو نخواهیم داشت و امیدورارم بچه ها با غیرت و تعصب خود به روی شیابچانگ بروند و نتیجه ماهها تلاش خودشان را در برزیل  با کسب بهترین نشان بدست آورند.

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات مسئولین فدراسیون تکواندو و ناشنوایان تشکر و قدر دانی کنم که با حمایتهایشون در این مدت در روند آماده سازی تیم ملی ناشنوایان کمک کردند و قطعا نمایندگان تکواندو کشورمان با کسب بهترین نتیجه همچون دوره های گذشته با ارتقاء رتبه ایران در  بازیهای المیپک کمک خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram