۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84634
  • 09 مهر 1403 - 11:48
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
قلبی که برای قهرمانی می‌تپد، پرنیان نوری آماده درخشش در کره جنوبی

قلبی که برای قهرمانی می‌تپد، پرنیان نوری آماده درخشش در کره جنوبی

پرنیان نوری، دختر نوجوان ۱۵ ساله استان تهران و عضو تیم ملی تکواندو، به عنوان یکی از استعدادهای درخشان در ایران است که در به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در چانچئون کره جنوبی حضور دارد. با کسب یک مدال طلا از مسابقات جهانی و دو مدال دیگر از رقابت‌های آسیایی، او ثابت […]

پرنیان نوری، دختر نوجوان ۱۵ ساله استان تهران و عضو تیم ملی تکواندو، به عنوان یکی از استعدادهای درخشان در ایران است که در به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در چانچئون کره جنوبی حضور دارد. با کسب یک مدال طلا از مسابقات جهانی و دو مدال دیگر از رقابت‌های آسیایی، او ثابت کرده که با تلاش و پشتکار می‌تواند موفقیت‌های بزرگ‌تری را به دست آورد.

پرنیان نوری ملی پوش شایسته استان تهران که در وزن 52 – کیلو گرم به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان حضور دارد در گفتگو با روابط عمومی استان بیان داشت : ما تقریباً نزدیک به دو ماه در  تمرینات اردوی تیم ملی بودیم  و تمرینات منظم و فشرده ای را پشت سر گزاشتیم و  خداروشکر شرایط اردو خوب بود و امکانات مناسبی داشتیم و در سطح آمادگی مطلوبی هستیم .

پرنیان با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی در ادامه بیان داشت : این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و همه حریفان با بالاترین سطح آمادگی به میدان می‌آیند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم و در مسابقات بدرخشم.

وی درباره هدفش از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت : هدف من کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال است. می‌دانم که مسابقات دشواری در پیش دارم، اما با تلاش و پشتکار، امیدوارم به این هدف برسم و دل مردم کشورم را شاد کنم.

پرنیان در پایان  گفت :بیشتر تلاش‌ها و زحمات من به خاطر حمایت‌های خانواده و مربیانم بوده است. آن‌ها همیشه در کنار من بودند و انگیزه‌ام را دوچندان کردند. بدون این حمایت‌ها، نمی‌توانستم به اینجا برسم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram