۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66100
  • 09 اسفند 1401 - 11:23
  • 304 بازدید
  • ارسال توسط :
میرحسینی: تمام تمرکزم روی رفع ایرادات فنی است

میرحسینی: تمام تمرکزم روی رفع ایرادات فنی است

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا ایرادات فنی خودم را بر طرف کنم و به آمادگی خوبی برسم. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ،ملیکا میرحسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص روند تمرینات تیم ملی اظهار […]

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا ایرادات فنی خودم را بر طرف کنم و به آمادگی خوبی برسم.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ،ملیکا میرحسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص روند تمرینات تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، کادر فنی تیم ملی زحمات زیادی در مسیر آماده سازی اعضای تیم متحمل می شوند تا تکواندوکاران بهترین عملکرد را در رقابت ها داشته باشند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمرکزم روی رفع ایرادات فنی است تا بتوانم به بالاترین سطح آمادگی فنی دست پیدا کنم. در اولین حضور بین المللی خود پس از جراحی زانوی آسیب دیده در رقابت های بین المللی فجیره نتیجه به نسبت خوبی کسب کردم و بدون شک با دقت عمل بیشتر در مبارزه پایانی کسب مدال طلا دور از دسترس نبود. با همه این شرایط از عملکرد خودم رضایت نسبی داشتم و تلاش دارم در مسابقات پیش رو نتایج بهتری کسب کنم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان افزود: شرایط حساسی پیش روی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک است و در ۲ رویداد پیش رو تکواندوکاران واقعا جای هیچ خطایی ندارند. رقابت های گرنداسلم مسابقات بسیار سنگینی است و هر بازیکنی که بتواند ابتدا با درخشش در مرحله مقدماتی و سپس کسب مقام اول در مرحله دوم، جواز حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دریافت می کند.

میرحسینی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم مزد زحمات مربیان و مسئولان را بدهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram