۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50392
  • 27 اردیبهشت 1400 - 12:45
  • 614 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان جذب بازیکن توسط هیات استان تهران
به منظور حضور در لیگ های کشوری؛

فراخوان جذب بازیکن توسط هیات استان تهران

هیات تکواندو استان تهران،به منظور حضور در رقابتهای باشگاههای کشور برای تمام ردههای سنی بازیکن در گروه پسران جذب می نمایید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛باتوجه به اعلام تقویم ورزشی فدراسیون تکواندو برای سال ۱۴۰۰، هیئت تکواندو استان تهران در نظر دارد در تمامی رده های سنی (در صورت برگزاری) در […]

هیات تکواندو استان تهران،به منظور حضور در رقابتهای باشگاههای کشور برای تمام ردههای سنی بازیکن در گروه پسران جذب می نمایید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛باتوجه به اعلام تقویم ورزشی فدراسیون تکواندو برای سال ۱۴۰۰، هیئت تکواندو استان تهران در نظر دارد در تمامی رده های سنی (در صورت برگزاری) در لیگ های کشور ی و استانی حضوری مقتدرانه داشته باشد. لذا با توجه به کاهش پیک کرونا و رعایت کامل پروتکل های اعلامی از سوی مراجع بهداشتی و با حضور در فضای آزاد، از بازیکنان و هنر جویان متقاضی برای عضویت در تیم های حاضر در لیگ کشوری با نام این هیئت ثبت نام و ارزیابی به عمل خواهد آمد.

لذا علاقمندان جهت حضور در تیم های استان تهران برای شرکت در رقابتهای لیگ کشور، می بایست تا روز پنج شنبه ۳۰ اردیببهشت ماه در سایت مسابقات ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است براساس اعلام کادر فنی ، ردهای سنی خردسالان و نونهالان در  رده کمربندی سبز به بالا و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان-بزرگسالان از کمربند قرمز به بالا مجاز به ثبت نام هستند.
گفتنی است زمان بندی و نحوه‌ی حضور در ارزیابی و تعیین سطح پس از پایان ثبت نام اعلام می گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ دیدگاه

  1. ماتیار معظمی فرزام

    ماتیار معظمی فرزام متولد۱۲/۲/۱۳۸۹
    پوم ۱

  2. ابراهیمی

    سایت مسابقات کجاست

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram