۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 49688
  • 22 دی 1399 - 11:43
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری؛اولین دوره مسابقات آزاد پومسه پیشکسوتان،بهمن ماه برگزار می شود

لشکری؛اولین دوره مسابقات آزاد پومسه پیشکسوتان،بهمن ماه برگزار می شود

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت:اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی پومسه چند جانبه ،ویژه پیشکسوتان دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد . مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت :در نظر داریم اولین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه ویژه پیشکسوتان را به صورت آزاد و چند جانبه در گروه […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت:اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی پومسه چند جانبه ،ویژه پیشکسوتان دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد .
مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت :در نظر داریم اولین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه ویژه پیشکسوتان را به صورت آزاد و چند جانبه در گروه مردان،به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعه دهم بهمن ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار نماییم .
وی ضمن تبریک به اساتید وبزرگان تکواندو ایران به مناسبت روز پیشکسوتان ورزشی در ادامه افزود:این رقابتها را به جهت ایجاد انگیزه و نشاط میان پیشکسوتان و بزرگان تکواندو ایران برای اولین بار مختص این عزیزان در سطح کشور برگزار می شود.
لشکری با بیان اینکه این رقابتها به صورت رایگان و تمامی پیشکسوتان می توانند شرکت نمایند در ادامه اظهارداشت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقات در ردهای سنی ۵۵ تا ۶۰ سال، ۶۰ تا ۶۵ سال، ۶۵ تا ۶۸ سال و بالای ۶۸ سال درردهای کمربندی قرمز – مشکی و در دو مرحله برگزارخواهد شد .
دبیر هیات افزود:همچنین به منظور حفظ آمادگی و تمرین فرمهای اعلام شده در رقابتها ، در نظر گرفتیم کلاس های آموزشی و تمرین ویژه پیشکسوتان را زیر نظر استاد نادر خدامرادی سه شنبه ها ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ در سالن تکواندو مرحوم منصور فکوری در شهرک آزادی برگزار کنیم.
لشگری در پایان گفت :امیدوارم با حضور پیشکسوتان عزیزمان در این رقابتها،شاهد مسابقاتی جذاب و خوبی باشیم و شور ونشاط را در این بزرگان ایجاد نماییم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram