۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 73014
  • 14 شهریور 1402 - 10:02
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
شب طلایی ملی پوشان تهرانی در بیروت/شیری و فتحی قهرمان آسیا شدند

شب طلایی ملی پوشان تهرانی در بیروت/شیری و فتحی قهرمان آسیا شدند

در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا،دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال طلا شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دومین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا یکشنبه ۱۲ شهریور ماه به میزبانی لبنان در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت برگزارشد و طی آن سوگند […]

در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا،دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دومین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا یکشنبه ۱۲ شهریور ماه به میزبانی لبنان در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت برگزارشد و طی آن سوگند شیری و فرشته فتحی دو نشان ارزشمند طلا را کسب کردند.

سوگند شیری در وزن ۴۴- کیلوگرم  در دیدار نخست به مصاف  «آلتانشاگی» از مغولستان رفت و ۲ بر صفر برنده شد. او در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب  «تایرووا» از قزاقستان و  «هوانگ چینگ» از چین تایپه را به ترتیب با نتایج ۲ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت. شیری در فینال مقابل حریفی از تایلند در دو راند پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.

فرشته فتحی در وزن ۶۹- کیلوگرم، پس از یک‌ دور استراحت، «نامگونگ» از کره جنوبی را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. ملی پوش کشورمان در نیمه نهایی و پیکار با «وانگ»  از چین تایپه در دو راند پیروز از زمین مبارزه خارج شد و گام به دیدار پایانی گذاشت. فتحی در فینال  برابر نماینده چین در حالی که راند اول را به حریف واگذار کرده بود، دو راند بعدی را به سود خود خاتمه داد و به نشان طلا دست یافت. فتحی در دیدار پایانی از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود و با وجود مصدومیت موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین، حریف فتحی دارنده مدال  برنز رقابت های جهانی بلغارستان بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram