۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 58716
  • 18 تیر 1401 - 16:03
  • 495 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالشرق برگزار می شود
در دو گروه دختران و پسران؛

مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالشرق برگزار می شود

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در دو گروه دختران و پسران ،۳۰ و ۳۱ تیر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابتهای قهرمانی حوزه شمالشرق در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانان و بزرگسالان ردههای کمربندی سبز _ […]

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در دو گروه دختران و پسران ،۳۰ و ۳۱ تیر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابتهای قهرمانی حوزه شمالشرق در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانان و بزرگسالان ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی در دو گروه دختران و پسران طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می گردد.

براساس اعلام مسئولین برگزاری، مبارزات دختران حوزه شمالشرق در روز پنجشنبه و ردههای سنی نونهالان و جوانان و بزرگسالان و در بخش پسران جمعه و ردههای سنی خردسالان، نونهالان و جوانان و بزرگسالان پیگیری می شود.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این دوره از رقابتها در بخش دختران تا سه شنبه ۲۸ تیر ماه ساعت ۱۵ و در گروه پسران چهارشنبه ۲۹ تیر ماه ساعت ۱۲ ظهر در سایت مسابقات می باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram