۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 52628
  • 09 آبان 1400 - 11:34
  • 269 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده زنده یاد “استاد حیدر عقیقی”
با حضور دبیر استان و پیشکسوتان انجام گرفت:

دیدار با خانواده زنده یاد “استاد حیدر عقیقی”

مسئولین هیات استان تهران به همراه جمعی از پیشکسوتان، با حضور در منزل استاد پیشسکوت “حیدر عقیقی “با خانواده این عزیز از دست رفته  دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  به مناسبت روز مربی  و به پاس  قدردانی زحمات و تلاش ۵۰ ساله پیشکسوت تکواندو ایران_ تهران  ” زنده یاد […]

مسئولین هیات استان تهران به همراه جمعی از پیشکسوتان، با حضور در منزل استاد پیشسکوت “حیدر عقیقی “با خانواده این عزیز از دست رفته  دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  به مناسبت روز مربی  و به پاس  قدردانی زحمات و تلاش ۵۰ ساله پیشکسوت تکواندو ایران_ تهران  ” زنده یاد استاد حیدر عقیقی ” ،مسعودلشکری دبیر هیات استان به همراه استاد اسماعیل آذرپاد، حمید کولجی مسئول کمیته پیشسکوتان و اعضای این کمیته روز گذشته شنبه هشتم آبان ماه  با حضور در منزل زنده یاد”عقیقی”دیدار و تقدیر کردند.

حیدر عقیقی ازپیشکسوتان خوش نام و خوش اخلاق تکواندو ایران و استان تهران درسن ۶۶سالگی‌پس‌از بازگشت از تمرین‌ تکواندو‌ در پارک و هنگام‌ بازگشت‌ به‌منزل‌ دچارحادثه‌ ومدتی‌درببمارستان بستری‌و موردجراحی‌ ازناحیه‌سر قرارگرفت‌ بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت شب گذشته پنجشنبه ۲۲ مهر ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram