۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54197
  • 11 دی 1400 - 12:51
  • 337 بازدید
  • ارسال توسط :
تثبیت صدرنشینی لوکس شمشیری با غلطک برنوار پیروزی/نورجهان در تعقیب جهان پلاست

تثبیت صدرنشینی لوکس شمشیری با غلطک برنوار پیروزی/نورجهان در تعقیب جهان پلاست

هفته چهارم و پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان استان تهران با ادامه صدرنشینی لوکس شمشیری یاس پایان یافت . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان ” خلیج فارس ” “یادواره شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی ” با برگزاری مبارزات هفته […]

هفته چهارم و پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان استان تهران با ادامه صدرنشینی لوکس شمشیری یاس پایان یافت .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان ” خلیج فارس ” “یادواره شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی ” با برگزاری مبارزات هفته چهارم و پنجم روز جمعه دهم دی ماه در سالن تکوانده زنده یاد سعید مهیمن پیگیری شد و با تثبیت صدرنشینی تیم لوکس شمشیری یاس پایان یافت .

مبارزات هفته چهارم با چهار رویارویی برگزار شد و تیم لوکس شمشیری یاس با نتیجه ۵ بر ۳ موفق به شکست جهان پلاست (الف) شد و آناهید رزم ۶ بر ۲ موفق به توقف جنوب غرب شد و نور جهان ۵ بر ۳ بر جهان پلااست (ب) فائق آمد و نام آوران شرق ۵ بر ۳ اتحاد را مغلوب کرد .

در ادامه رقابت ها ایستگاه پنجم ، با برگزاری چهار دیدار به کار خود پایان داد و لوکس شمشیری یاس ۷ بر ۱ حوزه جنوب غرب را شکست داد و جهان پلاست (الف) با نتیجه مشابه ، جهان پلاست (ب) را مغلوب کرد و تیم آناهید رزم ، با شکست نام آوران شرق سومین نتیجه مشابه را رقم زد و نور جهان ۶ بر ۲ بر اتحاد غلبه کرد .
در پایان رقابت های هفته چهارم و پنجم شاگردان ویسی با ۵ برد پیاپی و کسب ۱۵ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دادند و تیم های جهان پلاست (الف) با ۱۰ امتیاز و به لطف تفاضل ۱۶ در جایگاه دوم ایستاد و نورجهان با امتیاز مشابه در رده سوم قرار گرفت .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram