۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 41330
  • 24 فروردین 1398 - 12:30
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور سه داور بین المللی تهران در کمپ آموزشی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

حضور سه داور بین المللی تهران در کمپ آموزشی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

فدراسیون جهانی تکواندو به منظور انتخاب داوران برای قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو چهارمین مرحله از کمپ آموزشی خود را برای داوران قاره آسیا و اقیانوسیه در “ووشی” چین برگزار می‌نماید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از فدراسیون تکواندو، کمیته داوران فدراسیون جهانی به منظور انتخاب ۳۰ […]

فدراسیون جهانی تکواندو به منظور انتخاب داوران برای قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو چهارمین مرحله از کمپ آموزشی خود را برای داوران قاره آسیا و اقیانوسیه در “ووشی” چین برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از فدراسیون تکواندو، کمیته داوران فدراسیون جهانی به منظور انتخاب ۳۰ داور برتر جهان برای قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو کمپ‌های آموزشی را در سطح ۵ قاره جهان برگزار می‌نماید.

برهمین اساس ۲۶۰ داور بین‌المللی از ۵ قاره برای حضور در مرحله نخست این آموزش‌ها انتخاب شده‌اند و تاکنون نیز این کمپ در قاره آمریکا، اروپا و آفریقا برگزار شده است.

داوران در این کلاس‌ها تست‌های فنی، جسمانی و پزشکی را پشت سر می‌گذارند؛ در نهایت ۵۰ داور انتخاب شده تا زمان باقی‌مانده تا المپیک در مسابقات مهم به قضاوت می‌پردازند و در نهایت ۳۰ داور (۱۵ مرد – ۱۵ زن) مشخص و راهی توکیو می‌شوند.

کلاس آموزشی برای برای داوران قاره آسیا و اقیانوسیه نیز از ۲۹ فروردین‌ماه تا یکم‌ اردیبهشت‌ماه در “ووشی” چین برگزار می‌شود که از سه داور  بین المللی استان تهران” حافظ مهدوی، شهرام اربابی و بدری اسدی برای حضور در این کمپ دعوت شده‌اند.

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram