۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 58381
  • 14 تیر 1401 - 11:03
  • 1150 بازدید
  • ارسال توسط :
کریمی:شاهد لیگی جذاب بودیم/ششمین قهرمانی با اتحاد حاصل شد

کریمی:شاهد لیگی جذاب بودیم/ششمین قهرمانی با اتحاد حاصل شد

  سرمربی تیم نوجوانان باشگاه لوازم خانگی کن گفت :کسب عنوان قهرمانی برای ششمین سال متوالی از میان مدعیان برایمان دلچسب بود و با اتحاد و همدلی توانستیم جام بیست و چهارم را بدست آوریم .  حسین کریمی سرمربی تیم نوجوانان باشگاه لوازم خانگی کن با گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان […]

 

سرمربی تیم نوجوانان باشگاه لوازم خانگی کن گفت :کسب عنوان قهرمانی برای ششمین سال متوالی از میان مدعیان برایمان دلچسب بود و با اتحاد و همدلی توانستیم جام بیست و چهارم را بدست آوریم .

 حسین کریمی سرمربی تیم نوجوانان باشگاه لوازم خانگی کن با گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت:بیست و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاههای کشور با حضور ۱۸ تیم به صورت دو مرحله ای برگزار شدکه در پایان این رقابتها تیم لوزام خانگی کن توانست با اقتدار و با کسب ۲۴ امتیاز برای ششمین سال متوالی جام قهرمانی را بدست آورد.

فنی ترین مربی لیگ نوجوانان باشگاههای کشور  با بیان اینکه  لیگ امسال با  وجود وقفه ای که به دلیل  کرونا ایجاد شد از سطح کیفی و فنی خوبی برخورد دار بود،در ادامه اظهار داشت :به واسطه فشردگی مسابقات و همزمانی با رقابتهای آزاد کشوری موجب شد شاهد مبارزاتی جذاب و باکیفیت از بازیکنان باشیم و در مرحله دوم ،این رقابتها بسیار حساس شد طوری که هیچ تیمی را نمی توانستیم دست کم بگیریم و تمامی تیم ها مدعی قهرمانی بودند،سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی، فتح صدر البرز و کرمانشاه تا پایان هفته هشتم برای عنوان اولی مبارزه کردند و در نهایت تیم ما توانست پیروز میدان شود و قهرمانی را بدست آورد.

کریمی افزود :خدا را شاکریم که توانستیم برای ششمین سال عنوان قهرمانیمان را حفظ کنیم ، قطعا این عنوان با اتحاد و همدلی کلیه بازیکنان و کادر فنی حاصل شد،یکی از برنامه های مهم باشگاه لوازم خانگی کن طی این سالها شناسایی نفرات مستعد و پرورش بازیکنان از سنین پایه است که همین امر موجب شده که بتوانیم در رقابتهای لیگ باشگاهای کشور در کلیه سطوح موفق باشیم .

وی بیان داشت : در پایان جام آینده سازان المپیک سه عنوان برترین ها به تیم لوازم خانگی کن رسید که رضا کلهر موفق شدبه عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب گردد،وی با هوش و ذکاوت خود توانست طی ۸ هفته برگزاری مسابقات تمام رقبای خود را شکست دهد و با کسب بالاترین امتیاز این عنوان را بدست آورد.

سرمربی تیم باشگاه لوازم خانگی کن در پایان گفت :بلافاصله پس از پایان رقابتهای لیگ ،باشگاه برنامه ریزی خود را جهت آغاز تمرینات و جذب بازیکن برای دور بعدی لیگ انجام داده است و قطعا برای حفظ قهرمانی تمام تلاشمان را خواهیم کرد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram