۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 68406
  • 09 خرداد 1402 - 10:41
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
۲۵ و ۲۶ خرداد ماه،مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران برگزار می شود

۲۵ و ۲۶ خرداد ماه،مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران برگزار می شود

رقابتهای قهرمانی پومسه استان تهران در دو گروه مردان و زنان،پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛مسابقات آزاد قهرمانی پومسه استان به مظنور شناسایی برترینهای جهت  حضور در پایگاههای قهرمانی و مسابقات قهرمانی کشور دردو گروه مردان و زنان ردههای کمربندی سبز […]

رقابتهای قهرمانی پومسه استان تهران در دو گروه مردان و زنان،پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛مسابقات آزاد قهرمانی پومسه استان به مظنور شناسایی برترینهای جهت  حضور در پایگاههای قهرمانی و مسابقات قهرمانی کشور دردو گروه مردان و زنان ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی و تمامی ردههای سنی در دو بخش برتر و دسته یک برگزار می شود.

این رقابتها در بخش بانوان پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه  و در بخش آقایان جمعه ۲۶ خرداد ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می گردد.

پومسه روهادربخش دسته یک استاندارد انفرادی در ردهای سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۴سال،۱۴ تا ۱۷سال، ۱۵ تا۱۷سال ، ۱۸ تا۳۰سال  ۴۱ تا ۵۰سال ،۵۰ تا ۶۰ سال،۶۱ تا ۶۵ سال و ۶۵ سال به بالا و در بخش برتر  انفرادی استاندارد در ردههای سنی ۱۲ تا ۱۴سال،۱۴ تا ۱۷سال، ۱۵ تا۱۷سال ، ۱۸ تا۳۰سال و در ابداعی در ردههای سنی ۱۵ تا۱۷سال و  ۱۸ تا۳۰سال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است در بخش بانوان مسابقات پومسه در بخش تیمی در ردههای سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و ۳۱ سال به بالا برگزار می گردد.

در این رقابتها به نفرات برتر اول تا سوم مشترک در بخش پومسه برتر در ردههای سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان طبق شرایط اعلام شده در بخشنامه جوایز نقدی اهدا خواهد شد .

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۳ می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر از اجرای فرم ها ، قوانین و شرایط برگزاری  این رقابتها می توانید به قسمت بخشنامه های مندرج  در سایت هیات استان مراجعه نمایید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram