۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55815
  • 21 فروردین 1401 - 12:16
  • 306 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست هماهنگی لیگ های تکواندو برگزار می شود
24 فروردین ماه؛

نشست هماهنگی لیگ های تکواندو برگزار می شود

شرایط و نحو برگزاری لیگ های کشور در فصل ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده بررسی می شود. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو  استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابتهای قهرمانی لیگ های برتر کشور در سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و همچنین برگزاری چهار رویداد بین المللی به […]

شرایط و نحو برگزاری لیگ های کشور در فصل ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو  استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابتهای قهرمانی لیگ های برتر کشور در سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و همچنین برگزاری چهار رویداد بین المللی به تعویق افتاد. بر همین اساس نشست هماهنگی و برنامه ریزی به منظور ادامه این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون، سرپرستان و مربیان تیم ها در دو گروه مردان و زنان چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد .

براساس اعلام سازمان لیگ، نشست سرپرستان و مربیان لیگ برتر در رده سنی بزرگسالان در گروه مردان “جام خلیج فارس “ ساعت ۱۴، در گروه زنان “جام کوثر” ساعت ۱۵ برگزار می گردد  و جلسه رقابتهای لیگ برتر در رده سنی نوجوانان دختر و پسر “جام آینده سازان المپیک” ساعت ۱۶ انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است، با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا، تنها حضور یک نماینده از هرتیم در این نشست امکان پذیر است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram