۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54765
  • 28 دی 1400 - 13:19
  • 345 بازدید
  • ارسال توسط :
دوره عملی مربیگری درجه یک بانوان آغاز شد
در گستره کشوری و به میزبانی هیات تکواندو تهران؛

دوره عملی مربیگری درجه یک بانوان آغاز شد

دوره  عملی مربیگری درجه یک کشوری تکواندو در گروه بانوان ،به میزبانی هیات تهران با حضور ۳۹ مربی از امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه آغاز شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندود استان تهران ؛دوره مربیگری درجه یک کشوری درگروه بانوان در دوبخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری با حضور […]

دوره  عملی مربیگری درجه یک کشوری تکواندو در گروه بانوان ،به میزبانی هیات تهران با حضور ۳۹ مربی از امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندود استان تهران ؛دوره مربیگری درجه یک کشوری درگروه بانوان در دوبخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری با حضور ۳۹ مربی از ۱۱ استان “تهران، مرکزی، اصفهان، فارس، ایلام، بوشهر، کیش، سمنان، خوزستان، هرمزگان و قزوین”از روز شنبه ۲۵دی ماه بابرگزاری دورهای تئوری و به صورت مجازی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران در حال برگزاریست.

دوره مربیگری درجه یک در بخش تئوری زیر  نظر اساتید “آزاده یاسایی( علم تمرین)، میترا اسماعیلی  ( حقوق ورزشی ) ومرجان نریمانی ( قوانین و مقرارت) ” طی روزهای شنبه و یکشنبه ( ۲۵ و ۲۶ دی ماه) به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین بخش عملی این دوره آموزشی زیر نظر اساتید”زهرا توکلی( هانمادانگ) ،فریبا نظم ده( فرم و فلسفه ) ،آزاده یاسایی ( اصول مبارزه و علم تمرین )از امروز سه شنبه ۲۶ دی به مدت چهار روز به صورت حضوری  در سالن شهید کبکانیان در حال برگزاریست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram