۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 37422
  • 26 شهریور 1397 - 10:22
  • 753 بازدید
  • ارسال توسط :
نصرالهی: لیگ دسته یک خردسالان با کیفیت لیگ برتر برگزار شد

نصرالهی: لیگ دسته یک خردسالان با کیفیت لیگ برتر برگزار شد

سرمربی تیم هیئت تکواندو چهاردانگه گفت: رقابت های امسال لیگ دسته یک خردسالان در همه هفته ها با هوگوی الکترونیکی برگزار شد و این یکی از نقاط قوت لیگ امسال نسبت به سال قبل بود. فرهاد نصرالهی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ بعد از کسب عنوان سومی در لیگ دسته یک […]

سرمربی تیم هیئت تکواندو چهاردانگه گفت: رقابت های امسال لیگ دسته یک خردسالان در همه هفته ها با هوگوی الکترونیکی برگزار شد و این یکی از نقاط قوت لیگ امسال نسبت به سال قبل بود.

فرهاد نصرالهی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ بعد از کسب عنوان سومی در لیگ دسته یک خردسالان اظهار داشت: مسابقات لیگ امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده بود، تمامی هفته ها با هوگوی الکترونیکی برگزار شد و می توانم با قدرت بگویم که کیفیت رقابت ها به اندازه لیگ برتر بود.

وی در ادامه افزود: تیم هیئت تکواندو چهاردانگه با ترکیب هوگوپوشان این شهرستان در مسابقات لیگ شرکت کرد و هدف اصلیمان این بود که روی توانمندی های خودمان اتکا کنیم  و این موقعیت را برای بچه های چهاردانگه فراهم کنیم تا خود را محک بزنند و برای پیشرفت در مقاطع بالاتر آماده شوند، در این مدت حدود ۵ سالی که در لیگ تیم می دهیم از مربیان دیگر بازیکن نمی گیریم و خداراشکر که هر سال هم روی سکو بودیم.

سرمربی تیم هیئت چهاردانگه درخصوص جدی ترین رقیب این تیم گفت: همه تیم ها خوب بودند و بدون شک ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، قدرتمند تر ظاهر شدند ، به نظر من جدی ترین رقیب ما تیم نام آوران شهر قدس بود که در مرحله نیمه نهایی با آنها مبارزه کردیم و رقابت سخت و جذابی داشتیم در نهایت با تساوی ۵-۵ به پایان رسید، طبق قانون سازمان لیگ برای مشخص شدن تیم برنده ؛ تکواندوکاران در ۳ وزن قرعه کشی شدند و ما بازی را واگذار کردیم اما این مسابقه محک خیلی خوبی برای ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه سومی تیم هیئت تکواندو چهاردانگه رضایت داشتید یا خیر ، اعلام کرد: نتیجه که قابل قبول بود اما فکر می کنم می توانستیم قهرمان یا نایب قهرمان باشیم، فقط مشکل اینجا بود که برخلاف ۳ تیم رقیبمان خیلی دیر متوجه شدیم در مرحله نیمه نهایی می توانیم بازیکن جدید از تیم هایی که حذف شده اند جذب کنیم ، فکر می کنم این اتفاق تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی ما داشت.

نصرالهی درباره کادر فنی تیم هیئت تکواندو چهاردانگه گفت: علی احمدی به عنوان سرپرست در کنار تیم ما بود و من هم سرمربی بودم هم مربی و ما در کنار هم و با اتکا به تکواندوکاران چهاردانگه در مسابقات شرکت کریم و امیدوارم این موضوع رایج شود و هر مربی با شاگردان خودش در لیگ شرکت کند و آنها را مورد آزمایش قرار دهد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram