۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 74243
  • 20 مهر 1402 - 15:11
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
نشان نقره جایزه بزرگ تائویان در تصاحب “ناهید کیانی”

نشان نقره جایزه بزرگ تائویان در تصاحب “ناهید کیانی”

ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در رقابتهای جایزه بزرگ تائویان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران ؛ در روز نخست از سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۲۳ ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در وزن ۵۷ – کیلوگرم موفق شد عنوان نایب […]

ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در رقابتهای جایزه بزرگ تائویان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران ؛ در روز نخست از سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۲۳ ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در وزن ۵۷ – کیلوگرم موفق شد عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد تا تنها مدال آور ایران در این رقابتها باشد.

 کیانی در این رقابتها پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و سپس  در پیکار با «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال نقره جهان و نقره بازیهای آسیایی از چین تایپه به روی شیاپ چانگ رفت و ۲ بر یک پیروز شد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد.

ناهید در این مرحله در پیکار با «تاتیانا مینینا» عنوان دار جهان و المپیک از کشور روسیه در یک دیدار تماشایی ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ در فینال برابر «اسکالیر پارک» از کانادا و عنواندار جهان، ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram