۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 67939
  • 02 خرداد 1402 - 12:08
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
قضلوت تیموری در مسابقات قهرمانی جهان باکو

قضلوت تیموری در مسابقات قهرمانی جهان باکو

مرجان تیموری داور بین المللی استان تهران  با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو در مسابقات جهانی باکو ۲۰۲۳ قضاوت خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی باکو ۲۰۲۳، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور ۹۴۱ تکواندوکار از هشتم تا […]

مرجان تیموری داور بین المللی استان تهران  با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو در مسابقات جهانی باکو ۲۰۲۳ قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی باکو ۲۰۲۳، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور ۹۴۱ تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به همین منظور کمیته داوران فدراسیون جهانی از مرجان تیموری  داور بین المللی استان تهران  برای قضاوت در این مسابقات به باکو دعوت کرده است .

. پیش از این  شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان و معصومه باقری از سوی WT  برای قضاوت در این دوره از رقابت ها دعوت شده بودند.  بدین ترتیب جمع داوران ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به عدد ۳ رسید.

اربابی و باقری در بین داوران نامزد قضاوت در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ و مرجان تیموری نامزد قضاوت در رقابت های پارالمپیک پاریس محسوب می شوند. بر اساس برنامه فدراسیون جهانی، تمامی داورانی که نامزد قضاوت در بازی های المپیک هستند، می بایست در سال ۲۰۲۳ در مسابقات مختلف از جمله گرنداسلم، گرندپری، قهرمان جهان و … قضاوت کنند و در نهایت پس از ارزیابی عملکرد، داوران منتخب به پاریس دعوت خواهند شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram