۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 45213
  • 20 مهر 1398 - 13:42
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
“توسن” به صدر جدول لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک رسید

“توسن” به صدر جدول لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک رسید

در پایان مبارزات  هفته یازدهم رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک،تیم توسن با یک برد شیرین توانست به صدر جدول رده بندی صعود کند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای هفته یازدهم از اولین دوره رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک (مناطق یک و دو) در بخش پسران،با […]

در پایان مبارزات  هفته یازدهم رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک،تیم توسن با یک برد شیرین توانست به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دیدارهای هفته یازدهم از اولین دوره رقابتهای لیگ منطقه ای نونهالان از گروه یک (مناطق یک و دو) در بخش پسران،با حضور ۸ تیم پنجشنبه ۱۸ مهر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار  و طی آن تیم توسن با کسب ۲۷ امتیاز تفاضل ۴۰ به صدر جدول رده بندی صعود کرد،تیمشهید ابراهیم هادی با تفاضل ۲۶ دوم شد و هیات باهارستان با کسب ۲۰ امتیاز سومی خود را حفظ کرد.
در هفته یازدهم ،هیات پاکدشت ۷ بر ۳ از سد هیات قرچک گذشت، آکادمی وفاداران  ۴ بر ۶ مغلوب شیرآلات شد، توسن ۳ بر ۷ از سد شهید خدایی گذشت و شهید ابراهیم هادی  و هیات بهارستان به تساوی ۵ بر۵ رضایت دادند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram