۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 74986
  • 07 آبان 1402 - 13:10
  • 551 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۸ و ۱۹ آبان ماه،مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان برگزار می شود

۱۸ و ۱۹ آبان ماه،مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان تهران در دو گروه دختران و پسران ،۱۸ و ۱۹ آبان ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی نونهالان استان جهت شناسایی برترین ها براساس قد و وزن و طبق قوانین جدید در دو گروه دختران و پسران […]

مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان تهران در دو گروه دختران و پسران ،۱۸ و ۱۹ آبان ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی نونهالان استان جهت شناسایی برترین ها براساس قد و وزن و طبق قوانین جدید در دو گروه دختران و پسران ردههای کمربندی قرمز _ مشکی پنجشنبه و جمعه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین برگزار خواهد شد.

براساس اعلام کمیته مسابقات استان،تکواندوکاران جهت ثبت نام در سایت مبارز می بایست در ابتدا بخشنامه مسابقات که از سوی سایت و کانال های ارتباطی هیات تکواندو استان تهران منتشر گردیده است را با دقت مطالعه نمایید، طبق قد و وزن مندرج در بخشنامه جهت ثبت نام اقدام نمایند و براساس قد ، وزن خود را ثبت کنند هرگونه مغایرت در روز وزن کشی بررسی می گردد و اصلاح می شود.

لازم به ذکر می باشد مهلت ثبت نام در این رقابتهت تا ۱۳ آبان ماه در سایت مبارز است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram