۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار
  • شناسه : 34255
  • 03 خرداد 1397 - 16:54
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
رقیبان هوگوپوشان تهران در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند

رقیبان هوگوپوشان تهران در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هتل “فرست” هوشیمینه برگزار شد و رقیبان هوگوپوشان استان تهران مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا – ۲۰۱۸ از ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز شنبه – ۵ خردادماه در سالن “پوتو” […]

مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هتل “فرست” هوشیمینه برگزار شد و رقیبان هوگوپوشان استان تهران مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا – ۲۰۱۸ از ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز شنبه – ۵ خردادماه در سالن “پوتو” هوشیمینه آغاز می‌شود.

برهمین اساس و طبق برنامه اعلامی مراسم قرعه‌کشی این مسابقات در هتل “فرست” انجام و نمایندگان تهران حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

ابراهیم صفری اولین نماینده استان تهران در وزن ۵۴- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت روبه رو است و پس از آن با برنده دیدار ویتنام و بوتان مبارزه می‌کند.

پوریا عرفانیان تکواندوکار وزن ۸۷- کیلوگرم در دور نخست با هوگوپوشی از چین دیدار خواهد کرد و پس از آن به مصاف « سئونگ هوآن لی» نماینده کره‌جنوبی نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ می‌رود.

علی محمد بسحاق مربی تهرانی هم در کنار ملی پوشان  حضور دارد.

اما در گروه زنان ناهید کیانی تکواندوکار تهرانی وزن ۴۹- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در اولین دیدار رو در روی برنده دیدار هندوستان و لبنان قرار می‌گیرد.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم در اولین دیدار با نماینده قزاقستان دیدار خواهد کرد و در ادامه به مصاف «یونفی گو» چینی می رود

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram