۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66575
  • 22 فروردین 1402 - 9:38
  • 860 بازدید
  • ارسال توسط :
کارگاه کوچینگ ویژه مربیان و سرپرستان استان برگزار می شود
7 اردیبهشت ماه ؛

کارگاه کوچینگ ویژه مربیان و سرپرستان استان برگزار می شود

اولین دوره کارگاه آموزشی کوچینگ ویژه مربیان و سرپرستان  استان تهران در دو گروه مردان و زنان،پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛  کارگاه آموزش کوچینگ ویژه  کلیه مربیان و سرپرستان استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی استان،حوزه و شهرستان ها و لیگ ها به جهت […]

اولین دوره کارگاه آموزشی کوچینگ ویژه مربیان و سرپرستان  استان تهران در دو گروه مردان و زنان،پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛  کارگاه آموزش کوچینگ ویژه  کلیه مربیان و سرپرستان استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی استان،حوزه و شهرستان ها و لیگ ها به جهت ارتقاء سطح کیفی و فنی مربیان در تمامی درجات  پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می شود.

براساس اعلام مسئولین برگزاری،در این دوره قوانین داوری،نحوه رفتار قبل و بعد از مسابقات، شیوه پوشش کوچ،تغذیه به صوت اجمالی و نحوه کارت کشیدن و اعتراض،آماده سازی روانی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات و کنترل استرس،آموزش قوانین حقوقی،تخلفات،سقف مجازات و نحوه طرح اعتراض تدریس خواهد شد .

دوره آموزش کوچینگ از ساعت ۷:۴۵ صبح الی ۱۲:۳۰ برگزار و شرکت کلیه مربیان و سرپرستان به منظور کوچ در مسابقات منوط به شرکت در این دوره آموزشی و دریافت کارت کوچینگ است ،حضور مدرسین فدراسیون تکواندو در این دوره الزامی نیست.

پوشش کلیه شرکت کنندگان با لباس توبوک تکواندو است .

لازم به ذکر است حداقل سن جهت ثبت نام ۱۸ سال و دارا بودن دان ۲ به بالا است.

در روز برگزاری دوره آموزشی، شرکت کنندگان یک قطعه عکس جهت صدور کارت کوچینگ همراه داشته باشند.

گفتنی است علاقمندان جهت حضور در این دوره آموزشی از امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه لغایت  ۴ اردیبهشت ماه می توانند جهت ثبت نام به سایت مسابقات مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram