۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 57470
  • 23 خرداد 1401 - 10:42
  • 582 بازدید
  • ارسال توسط :
ساعی: کاروان تکواندو با نام امام رضا به قهرمانی آسیا می رود

ساعی: کاروان تکواندو با نام امام رضا به قهرمانی آسیا می رود

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشنی با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، کادر فنی و ملی پوشان تکواندو، پیشکسوتان، مربیان، داوران، کادر اداری و اهالی این رشته بر گزار شد . به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از […]

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشنی با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، کادر فنی و ملی پوشان تکواندو، پیشکسوتان، مربیان، داوران، کادر اداری و اهالی این رشته بر گزار شد .

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون  تکواندو هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت عنوان کرد: خوشحالیم در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به رقابت های قهرمانی آسیا میزبان شما عزیزان در این جشن هستیم. امیدواریم ملی پوشان تکواندو در این رقابت ها با مدال های خوشرنگ مردم کشورمان را خوشحال کنند. به یمن میلاد با سعادت امام رضا (ع) نام کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها «علی ابن موسی الرضا» انتخاب شد که امیدوارم تکواندوکاران اعزامی به این رقابتها ابتد سلامت باشند و سپس با توسل به ثامن الحجج با دست پر به کشورمان بازگردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram