۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 58218
  • 09 تیر 1401 - 16:03
  • 244 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری: تقویت حوزه ها و توابع می تواند بر عملکرد تکواندو پایتخت کمک کند
در نشست مشترک هیات تکواندو شهرستان قدس ؛

لشکری: تقویت حوزه ها و توابع می تواند بر عملکرد تکواندو پایتخت کمک کند

دبیر هیات تکواندو استان تهران در نشست مشترک  با مسئولین و مربیان هیات تکواندو شهرستان قدس گفت: تقویت حوزه ها و شهرستان ها می تواند در دراز مدت بر عملکرد تکواندو پایتخت اثر گذار باشد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس: اولین […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران در نشست مشترک  با مسئولین و مربیان هیات تکواندو شهرستان قدس گفت: تقویت حوزه ها و شهرستان ها می تواند در دراز مدت بر عملکرد تکواندو پایتخت اثر گذار باشد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس: اولین نشست مشترک هیات تکواندو شهرستان قدس با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران ،نادر ممیلو مدیر کل ورزش و جوانان این شهرستان، داود گرجی رئیس هیات تکواندو شهرقدس، مربیان ، داوران و پیشکسوتان  به منظور برنامه ریزی و ارائه عملکرد صبح امروز پنجشنبه نهم تیر ماه در محل اداره ورزش شهرستان قدس برگزار شد .

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در  این نشست بیان کرد: رمزموفقیت در ورزش تکواندو اتحاد و همدلی هیاتهای ورزشی می باشد و در این خصوص با در نظر گرفتن قوانین می توان شرایط موفقیت در این رشته ورزشی را بوجود آورد.

لشکری  با بیان اینکه این رشته ورزشی می تواند زمینه حضور ورزشکاران زن و مرد را در عرصه های بین المللی و جهانی برای کشورمان به ارمغان آورد خاطر نشان کرد: با وجود اختلاف سلیقه هایی که در ورزش وجود دارد، اما همه در یک هدف مشترک هستند و آن پیشرفت رشته ورزشی است می بایست اختلافات را در این ورزش کنار گذاشته تا بستر مناسب برای کسب چنین افتخاراتی را فراهم کرد.

در ادامه این نشست نادر ممیلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از نقاط پرظرفیت در ورزشهای قهرمانی و همگانی در سطح استان تهران و کشور محسوب می شود گفت: ورزشکاران شهر قدسی با اهتمام و همت خود در بیشتر رشته ها توانستند موفقیت های بسیاری را در عرصه های ملی، آسیایی و بین المللی کسب کنند.

ممیلو یادآور شد: عزم ما بر ساماندهی و حمایت مطلوب از هیات های ورزشی در این شهرستان می باشد چرا که از نظر ما هر آنچه توفیقات بیشتری در هیات های ورزشی حاصل شود، مدال آوری و دستاوردهای سازنده تری در میادین ورزش به دست می آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram