۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 34218
  • 01 خرداد 1397 - 11:25
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری: امیدواریم نمایندگان تهران در آسیا هم مانند مسابقات جهانی بدرخشند

لشکری: امیدواریم نمایندگان تهران در آسیا هم مانند مسابقات جهانی بدرخشند

دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت: نمایندگان پایتخت در رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و امیدواریم همچون مسابقات قهرمانی جهان همه آنها را روی سکو ببینیم. مسعود لشکری در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی […]

دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت: نمایندگان پایتخت در رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و امیدواریم همچون مسابقات قهرمانی جهان همه آنها را روی سکو ببینیم.

مسعود لشکری در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی از روز پنجشنبه – ۳ خردادماه به مدت ۵ روز و در سالن “فوتو” “هوشیمینه” ویتنام برگزار می‌شود و استان تهران در بخش های پومسه و کیوروگی نماینده دارد همچنین در بخش پاراتکواندو ، سرپرست کل ، سرمربی و مربی تیم ملی ایران نماینده پایتخت هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: ناهید کیانی و ابراهیم صفری از روز نخست رقابت های کیوروگی قهرمانی آسیا به روی شیاپ چانگ می روند ، همچنین پوریا عرفانیان و ملیکا میرحسینی دو ملی پوش تهرانی مبارزات خود را از روز دوم آغاز می کنند،  امیررضا مهربان، کوروش بختیار ، نادر خدامرادی و منصور خاندان پومسه روهای تهرانی در بخش مردان هستند و امیدواریم تمامی نمایندگان ما همچون مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روی سکو بروند و با کسب مدال های خوش رنگ پرچم کشورمان را در ویتنام به اهتزار درآورند.

دبیر هیئت تکواندو استان تهران که به عنوان سرپرست تیم پاراتکواندو در ویتنام حضور دارد در خصوص تمرینات تیم ملی پاراتکواندو گفت: تیم ملی پاراتکواندو بعد از ورود به ویتنام زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی از صبح روز دوشنبه – ۳۱ اردیبهشت ماه تمرینات خود را برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در این رویداد بزرگ برپا کردند و امیدواریم بتوانند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

لشکری در بخش پایانی صحبت هایش برای حسینعلی نظری سرمربی تهرانی تیم ملی پومسه، علی محمد بسحاق مربی تیم ملی کیورروگی و حافظ مهدوی داور بین المللی پایتخت که در رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام حضور دارند آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram