۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 34145
  • 29 اردیبهشت 1397 - 15:23
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
منتظری: تهران در بخش سوننال رکوردشکنی کرد/ در آیتم های قدرتی بیشترین مدال را داشتیم

منتظری: تهران در بخش سوننال رکوردشکنی کرد/ در آیتم های قدرتی بیشترین مدال را داشتیم

سرپرست تیم هانمادانگ استان تهران گفت: تیم هانمادانگ استان تهران در بخش قدرتی بیشترین مدال را در رقابت های آزاد قهرمانی کشور گرفت و ما در همین بخش موفق شدیم رکورد کشور را بزنیم. بهنام منتظری، سرپرست تیم هانمادانگ استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار داشت: در سیزدهمین دوره […]

سرپرست تیم هانمادانگ استان تهران گفت: تیم هانمادانگ استان تهران در بخش قدرتی بیشترین مدال را در رقابت های آزاد قهرمانی کشور گرفت و ما در همین بخش موفق شدیم رکورد کشور را بزنیم.

بهنام منتظری، سرپرست تیم هانمادانگ استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار داشت: در سیزدهمین دوره رقابت های آزاد قهرمانی کشور ۱۴۰۰ نفر از استان های مختلف شرکت کرده بودند و سطح رقابت ها بسیار بالا بود،  تیم تهران در بخش قدرتی موفق شد بیشترین مدال را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: هانمادانگ ، آیتم های متنوعی دارد اما همه آنها اعزام جهانی ندارند، مسابقات بین المللی معمولا در بخش های قدرتی برگزار می شوند و از همین رو اولویت ما این بود که مدال های این بخش را به نام خود ثبت کنیم که صاحب ۱۳ مدال رنگارنگ شدیم و به هدفی که دنبالش بودیم رسیدیم.

سرپرست تیم تهران در رقابت های آزاد قهرمانی کشور هانمادانگ به جابه جایی رکورد بخش سوننال در کشور توسط تکواندوکار تهرانی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: علیرضا سلامی فرد در بخش سوننال و در رده سنی ۱۹ تا ۳۰ سال موفق شد علاوه بر کسب مدال طلا با شکستن ۱۴ بتون رکورد کشور را جابه جا کند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علیرضا سلامی فرد، محمود ابوالفتحی و عباس رضایی سه نماینده استان تهران هستند که بعد از کسب مدال طلا جواز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کردند و امیدوارم بتوانند در فهرست نفرات اعزامی به این پیکارها قرار بگیرند.

منتظری درباره بخش پایانی صحبت هایش با بیان اینکه از عملکرد تیم تهران در رقابت های قهرمانی آزاد هانمادانگ رضایت کامل دارد، درخصوص کادر فنی تیم تهران گفت: سعید خاکسار به عنوان سرمربی و ابوالحسن شاهوردی به عنوان مربی جزو کادر فنی تیم تهران بودند، از آنجا که در رقابت های قهرمانی آزاد کشوری رده بندی استان ها مشخص نیست اما ما در تمامی آیتم ها توانستیم به مدال دست یابیم، از عملکرد تیم پایتخت رضایت داریم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram