۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 34118
  • 29 اردیبهشت 1397 - 10:04
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
دعوت ۵ پومسه روی پایتخت به اردوی تیم ملی

دعوت ۵ پومسه روی پایتخت به اردوی تیم ملی

بعد از برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که روز گذشته (جمعه – ۲۸ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد  ۵ پومسه روی تهرانی به اردوی تیم ملی معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران،تست فنی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان […]

بعد از برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که روز گذشته (جمعه – ۲۸ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد  ۵ پومسه روی تهرانی به اردوی تیم ملی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران،تست فنی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ روز گذشته (جمعه – ۲۸ اردیبهشت‌ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.

بر این اساس در گروه مردان علیرضا ابراهیمی و در گروه بانوان نگار اصغری از استان تهران به اردوی تیم ملی راه یافتند.

همچنین پیش از این کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی سه پومسه رو تهرانی در  جمع ملی پوشان تیم پومسه برای حضور در بازیهای آسیایی حضور داشتند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۶ شهریورماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود.
انتهای پیام /

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram