۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 34039
  • 25 اردیبهشت 1397 - 11:54
  • 309 بازدید
  • ارسال توسط :
مهربان: می خواهم رنگ مدالم در ویتنام فقط طلا باشد

مهربان: می خواهم رنگ مدالم در ویتنام فقط طلا باشد

ملی پوش تهرانی پومسه کشورمان گفت: امسال برای اولین بار است که در بخش انفرادی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در  رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنم و امیدوارم بعد از چند سال رنگ مدالم طلا شود. امیررضا مهربان در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ قبل از اعزام به رقابت […]

ملی پوش تهرانی پومسه کشورمان گفت: امسال برای اولین بار است که در بخش انفرادی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در  رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنم و امیدوارم بعد از چند سال رنگ مدالم طلا شود.

امیررضا مهربان در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام اظهار کرد: پیش از این در تمامی اعزام های بین المللی پومسه، من همراه تیم به مسابقات اعزام می شدم، اما امسال برای اولین بار در رده انفرادی جوانان روی شیاپ چانگ می روم و باتوجه به آمادگی مطلوبی که دارم می خواهم پس از سالها به مدال طلا دست یابم .

وی درخصوص دیگر اعزام هایش گفت: من در مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان به مدال برنز رسیدم، در پیکارهای جهانی پرو به دو مدال برنز دست یافتم، همچنین در رقابت های یونیورسیاد در دو بخش تیمی و دو نفره به مدال برنز رسیدم این بار عزمم را برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی جزم کرده ام .

پومسه رو تهرانی تیم ملی درباره وضعیت آمادگی اش تصریح کرد: اردوی تیم ملی پومسه زیر نظر حسینعلی نظری از اواخر فرودین ماه آغاز شد ، تمرینات ما به خوبی پیش می رفت تا اینکه تمرینات رده سنی جوانان به مربی کره ای سپرده شد، تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم و فکر می کنم همه چیز برای حضوری موفق در ویتنام فراهم شده است.

مهربان با بیان اینکه شناخت کاملی از رقبایش دارد، درخصوص جدی ترین حریفش گفت: حضور در اردوی تمرینی نیوپومسه که قبل از عید نوروز در کره برگزار شد، فرصت مناسبی بود تا با بیشتر رقیبانم آشنا شوم و در کنار آنها تمرین کنم، سرسخت ترین رقیب من نماینده کره است، سپس چین تایپه ، ویتنام، فیلیپین و اندونزی را می توانم به عنوان جدی ترین حریفانم نام ببرم.

نماینده استان تهران در تیم ملی پومسه در بخش دیگری صحبت هایش گفت: تکواندو را از سال ۸۵ آغاز کرده ام، از سال ۹۱ بود که پومسه را به عنوان رشته تخصصی انتخاب کردم  و اولین مدال برون مرزی ام را سال ۹۴ به دست آوردم،  مربیان من حمید باقی نژاد و حسینعلی نظری هستند و از آنها به خاطر تمامی زحماتی که در جهت پیشرفتم کشیده اند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram