۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 33773
  • 19 اردیبهشت 1397 - 14:47
  • 217 بازدید
  • ارسال توسط :
بسحاق: تیم ملی برای تکرار قهرمانی در آسیا آماده است

بسحاق: تیم ملی برای تکرار قهرمانی در آسیا آماده است

مربی تهرانی تیم ملی تکواندو ایران گفت: همه چیز برای تکرار قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان آماده است. علی محمد بسحاق مربی تیم ملی از پایتخت در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: من مدت ۱۰ سال است که در خدمت تیم های ملی […]

مربی تهرانی تیم ملی تکواندو ایران گفت: همه چیز برای تکرار قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان آماده است.

علی محمد بسحاق مربی تیم ملی از پایتخت در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: من مدت ۱۰ سال است که در خدمت تیم های ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دانشجویان جهان هستم ، امسال هم که همراه تیم ملی کیوروگی مردان به رقابت های قهرمانی آسیا در ویتنام اعزام می شویم.

وی در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان اظهار داشت: بچه ها به آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصدی رسیده اند، آمادگی ۱۰۰ درصدی را برای بازی های آسیایی جاکارتا گذاشته ایم ، فکر می کنم همه چیز برای تکرار قهرمانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا آماده باشد.

مربی تهرانی تیم ملی تکواندو کشورمان در خصوص دو نماینده پایتخت در ترکیب تیم ملی گفت: ما در ترکیب تیم ملی پوریا عرفانیان را از تهران داریم که در تیم اصلی ایران اعزامی به رقابت های ویتنام حضور دارد ، آمادگی او روز به روز بهتر می شود.

وی در ادامه توضیح داد: ابراهیم صفری دیگر نماینده اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام است که سهمیه حضور در این پیکارها را از مدالی که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در ازبکستان گرفته بود کسب کرده است، اگر صفری به مدال برسد ، مدال وی تنها در بخش انفرادی محاسبه می شود.

بسحاق تصریح کرد: تمرینات تیم ملی برای مسابقات آسیایی ویتنام از ۱۱ فروردین ماه آغاز شده است و امیدواریم به نتیجه ای که شایسته کشورمان است دست یابیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram