۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش » گزارش
  • شناسه : 33448
  • 11 اردیبهشت 1397 - 18:28
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
خلیلی:برای رسیدن به موفقیت، معنویت را در راس کارها قرار دهید

خلیلی:برای رسیدن به موفقیت، معنویت را در راس کارها قرار دهید

رئیس هیئت تکواندو استان تهران گفت: تنها راه پیروزی و موفقیت، معنویت است و مسئولین باید بدانند که تنها با رعایت این اصل مهم و داشتن هدف و برنامه ریزی می توانند به جهشی خیره کننده دست یابند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در اولین […]

رئیس هیئت تکواندو استان تهران گفت: تنها راه پیروزی و موفقیت، معنویت است و مسئولین باید بدانند که تنها با رعایت این اصل مهم و داشتن هدف و برنامه ریزی می توانند به جهشی خیره کننده دست یابند.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در اولین جلسه هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیئت تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۷ که صبح امروز به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان ری برگزار شد، ضمن تبریک فراررسیدن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)  گفت: تا زمانی که حرکت رو به جلو باشد موفقیت را هم در پی خواهید داشت، موفقیتی که با درخشش نوجوانان تهران در رقابت های قهرمانی جهان کسب شد هم نمونه ای از این جهش است که جا دارد به محمدرضا زوار و تمامی دست اندرکارانی که در این اتفاق بزرگ نقش داشتند تبریک بگویم و از آنها تقدیر و تشکر کنم.

وی به چندین نکته پر اهمیت برای رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی اشاره کرد وگفت: اول اینکه بدانید باید با هدف کار کنید و هرگز از مسیر هدف های خود منحرف نشوید ، دوم آنکه در مسائل مدیریتی، مالی، حوزه ها و …  با برنامه حرکت کنید .

خلیلی در ادامه افزود: به خاطر داشته باشید که باید از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنید هیچ کس نباید به خاطر اختلافات شخصی مدیران از جایگاهی که شایسته آن است دور بماند، در برخی موارد باید گذشت کرد .

رئیس هیئت تکواندو استان تهران خاطرنشان کرد: باید با باشگاهها تعامل داشته باشید، باشگاهها را مدیریت کنید، همین باشگاهها هستند که می توانند شما را به اوج برسانند و همین باشگاه ها هستند که می توانند قهرمانان را پرورش بدهند.

وی در ادامه بیان نکات خود خطاب به رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی گفت: با تعامل می توان کارها را پیش برد واین هنر شماست که بدانید چطور  باید با ادارات خود  در جهت پیشبرد اهدافتان تعامل داشته باشید.

رئیس هیئت تکواندو استان تهران در بخش پایانی صحبت هایش با بیان اینکه تنها راه پیروزی و موفقیت، معنویت است برقراری روابط معنوی با ورزشکاران را از دیگر اصول مهمی دانست که کلیه مسئولان  باید به آن توجه داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram