۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » شهرری
  • شناسه : 33446
  • 11 اردیبهشت 1397 - 17:41
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین نشست هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس هیئت استان  برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس هیئت استان برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیئت تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۷ امروز به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان ری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اولین جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو تهران با رؤسا و نواب رئیس حوزه و […]

اولین جلسه هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیئت تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۷ امروز به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اولین جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو تهران با رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی در سال ۱۳۹۷ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد.

علی خلیلی رئیس، مسعود لشکری دبیر، ام سلمه حاج حسینی نایب رئیس هیئت تکواندو استان تهران، جانعلی مدیرکل اداره  ورزش و جوانان شهرستان ری به همراه جمعی رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی از جمله حاضرین در این جلسه بودند.

جانعلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به عنوان اولین سخنران روی سن رفت و از توجه ویژه این شهرستان به رشته المپیکی تکواندو سخن گفت.

سپس احمد عباسی رئیس هیئت شهرری ضمن خوش آمدگویی به حضار ضمن ارائه مختصری از عملکرد ری اعلام کرد که در این شهرستان ۱۲۰۰ تکواندوکار ، ۳۲ مربی در گروه مردان و ۱۲ مربی در گروه بانوان حضور دارند .

دبیر هیئت تکواندو استان تهران هم ضمن تشکر از میزبانی شهرری برای برگزاری این جلسه به نقش تاثیرگذار تکواندوکاران استان تهران در کسب عنوان قهرمانی تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و این موفقیت را تبریک گفت . سپس اعلام کرد که حوزه ها به خوبی از پس مسئولیت قهرمان پروری بر آمده اند.

لشکری پستی کردن احکام و ساماندهی لیگ های کشوری را از جمله برنامه های اصلی هیئت تکواندو استان تهران در سال ۹۷ قلمداد کرد و از رؤسای حوزه وشهرستان خواست تا تعامل بیشتری با کمیته ها داشته باشند.

جلسه پرسش و پاسخ رئیس و دبیر هیئت تکواندو استان تهران از بخش های مهم جلسه امروز بود.

در پایان نخستین نشست رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی، هیئت تکواندو استان تهران به مناسبت فرارسیدن روز معلم از احمد عباسی و اعظم توکلی دو استاد پیشکسوت شهرری به رسم یادبود تقدیر کرد.

همچنین هیئت تکواندو شهرستان ری از علی خلیلی، مسعود لشکری، محمدرضا زوار که مدیریت فنی تیم اعزامی ایران به رقابت های نوجوانان جهان را برعهده داشت تجلیل کرد.

زیارت حرم شاه عبدالعظیم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان از دیگر برنامه های هیئت تهران در این روز بود.

 

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram