۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 33396
  • 10 اردیبهشت 1397 - 14:20
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی نیوپومسه استان تهران از فردا

آغاز ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی نیوپومسه استان تهران از فردا

سرمربی نیوپومسه استان تهران از برگزاری دوره آموزشی نیوپومسه با حضور تمامی علاقه مندان به این فرم خبر داد. سینا قزل احمد در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درباره فرم‌های جدید پومسه، توضیح داد: نیوپوسه شامل ۸ فرم است که ۴ فرم آن برای تکواندوکاران زیر ۳۰ سال و ۴ فرم آن […]

سرمربی نیوپومسه استان تهران از برگزاری دوره آموزشی نیوپومسه با حضور تمامی علاقه مندان به این فرم خبر داد.

سینا قزل احمد در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درباره فرم‌های جدید پومسه، توضیح داد: نیوپوسه شامل ۸ فرم است که ۴ فرم آن برای تکواندوکاران زیر ۳۰ سال و ۴ فرم آن هم برای تکواندوکاران بالای ۴۰ سال است ( البته هنوز این ۴ فرم آموزش داده نمی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فرم های جدید پومسه قرار است در رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام و بازی های آسیایی جاکارتا به مسابقات  اضافه شود و از آنجا که در ایران تعداد انگشت شماری از ملی پوشان با نیوپومسه آشنایی دارند ، لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای این فرم های جدید احساس می شود.

سرمربی نیوپومسه استان تهران که به عنوان اولین فرد در ایران در دوره آموزشی نیوپومسه سال ۲۰۱۶ در کشور کره شرکت کرده بود، از برگزاری دوره آموزشی در تهران خبر داد و در این باره گفت: قرار است دوره آموزشی نیوپومسه در استان تهران طی ۴ جلسه برگزار گردد، تمامی علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند از فردا ۱۱ اردیبهشت به مدت یک ماه نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت مبارز اقدام کنند.

قهرمان سابق پومسه دانشجویان جهان و آسیا درخصوص شرایط ثبت نام کنندگان اظهار داشت: ثبت نام برای تمامی رده های سنی به جز پومسه رو های زیر ۱۲ سال آزاد است، قهرمانان پومسه آسیایی، جهانی، لیگ های استان و کشور می توانند در این دوره شرکت کنند.

قزل احمد در بخش پایانی صحبت هایش خاطرنشان کرد: مهدی جمالی، امیررضا مهربان و کوروش بختیار  سه پومسه روی تهرانی هستند که به همراه حمیدرضا نظری به عنوان داور در ابتدای سال ۹۷ در دوره آموزشی و اردوی نیوپومسه فدراسیون جهانی شرکت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram