۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 33388
  • 10 اردیبهشت 1397 - 10:09
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
مبارزه ۴۰۳ هوگوپوش نوجوان پایتخت بر روی شیاپ چانگ قهرمانی

مبارزه ۴۰۳ هوگوپوش نوجوان پایتخت بر روی شیاپ چانگ قهرمانی

رقابت های آزاد قهرمانی انتخابی نوجوانان پسر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴۰۳ هوگوپوش برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ مسابقات آزاد قهرمانی انتخابی پسران استان تهران برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و […]

رقابت های آزاد قهرمانی انتخابی نوجوانان پسر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴۰۳ هوگوپوش برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ مسابقات آزاد قهرمانی انتخابی پسران استان تهران برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و با درجه کمربندی قرمز – مشکی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن زنده یاد سعید مهیمن (خانه تکواندو پایتخت) برگزار خواهد شد.

براین اساس، مسابقات تکواندوکاران اوزان زوج ۱۲ اردیبهشت ماه است که وزن کشی این هوگوپوشان ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۱۸ خواهد بود.

همچنین وزن کشی اوزان فرد روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی۱۸  انجام می شود و تکواندوکاران این اوزان فرد ۱۳ اردیبهشت ماه به روی شیاپ چانگ می روند.

تکواندوکاران باید توجه داشته باشند که وزن آنها باید با وزنی که در سایت مبارز ثبت کرده اند منطبق باشد در غیراین صورت ، اجازه شرکت در مسابقات نخواهند داشت.

مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار می گردد و به همراه داشتن جوراب سنسور دار الزامی است.

لازم به ذکر است، تمامی هوگوپوشان نوجوان باید منطبق با شماره ای که در جدول مسابقات آنها درج شده است باید در سالن برگزاری رقابت ها حضور یابند.

انتهای پیام /

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram