۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 76419
  • 22 آذر 1402 - 11:37
  • 154 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست تخصصی و مشترک مربیان اسلامشهر برگزار شد
با حضور دبیر هیات استان تهران؛

نشست تخصصی و مشترک مربیان اسلامشهر برگزار شد

نشست تخصصی مربیان و اعضاء هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر با حضور دبیر هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران ؛ نشست تخصصی  و مشترک مربیان هیئت تکواندو اسلاشمهر  با حضور” مسعود لشکری ” دبیر هیئت تکواندو استان تهران، ” دکتر سید صادق صالحی” رییس اداره ورزش و […]

نشست تخصصی مربیان و اعضاء هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر با حضور دبیر هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران ؛ نشست تخصصی  و مشترک مربیان هیئت تکواندو اسلاشمهر  با حضور” مسعود لشکری ” دبیر هیئت تکواندو استان تهران، ” دکتر سید صادق صالحی” رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ، “شکری” معاون فنی و ورزشی ، “معصومه ممتازی” معاون ورزش بانوان، جلال چوروکی مسئول کمیته بازرسی و نظارت استان، “حسین عزیزی” “ناصر برجی” و “مهدیه فتحی” رییس ،دبیر و نایب رییس هیات تکواندو اسلامشهر  و جمعی از مربیان  در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان اسلامشهر برگزار شد.

در  ابتدای این جلسه “سید صادق صالحی” رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به فعالیت های مهم این هیات و برگزاری منظم مسابقات از یکایک افراد فعال تشکر و قدردانی کرد و افزود تکواندوی اسلامشهر از رشته های فعال و پویای شهرستان اسلامشهر است.

در ادامه” مسعود لشکری” دبیر هیئت تکواندو با بیان اینکه همه ما بر روی یک کشتی نشسته ایم و نظرات و دیدگاههای مختلف امری بسیار طبیعی و نشان از پویایی و فعالیت های مستمر این هیات است.

در این نشست مربیان حاضر به بیان  نظرات خود پرداختند و در خصوص برگزاری مسابقات لیگ در بخش دختران و پسران، برگزاری اولین دوره مسابقات پومسه و هانمادانگ در بخش آقایان و بانوان در اسلامشهر، اعلام آمادگی شهرستان اسلامشهر جهت شرکت در بازی‌های بین المللی بحث و گفتگو کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram