۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 33085
  • 02 اردیبهشت 1397 - 9:24
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو شمیرانات برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو شمیرانات برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو شمیرانات با حضور پیشکسوتان، مربیان و مدیران روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ جلسه هیئت تکواندو شمیرانات با حضور مرتضی غفاریان رئیس و محسن سلطانی راد دبیر هیئت تکواندو شمیرانات و جمعی از پیشکسوتان و مربیان ملی و استانی تکواندو روز […]

photo_2018-04-19_13-58-03

جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت تکواندو شمیرانات با حضور پیشکسوتان، مربیان و مدیران روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ جلسه هیئت تکواندو شمیرانات با حضور مرتضی غفاریان رئیس و محسن سلطانی راد دبیر هیئت تکواندو شمیرانات و جمعی از پیشکسوتان و مربیان ملی و استانی تکواندو روز پنجشنبه ۳۰ فروردین  برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی، سند راهبردی تکواندو در شمیرانات در خصوص چشم اندازها و مسیر دستیابی به اهداف نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

پس از بحث و تبادل نظر، قرار بر این شد برای دست یافتن به اهداف برنامه های تدوین شده و اجرای دقیق سند راهبردی در تمامی بخش ها، نقشه راه استعدادیابی در ورزش تکواندو شمیرانات ترسیم شود.

پیشرفت از سطوح ابتدایی به سطوح نخبگی، شناسایی و انتخاب افراد با استعدادِ واجد شرایط لازم جسمانی و مهارتی، برنامه های تمرینی سازماندهی شده و نحوه کنترل و ارزیابی برنامه های تدوین شده از مهم ترین موضوعات سند راهبردی بود که در جلسه هم اندیشی هیات تکواندو شمیرانات مباحث جدی پیرامون آن شکل گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram