۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32735
  • 22 فروردین 1397 - 10:00
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان استان برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان استان برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی (انتخابی استان) در رده سنی نوجوانان و با درجه کمربندی (قرمز – مشکی) در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ رقابت های انتخابی آزاد قهرمانی نوجوانان (انتخابی استان) با درجه کمربندی قرمز -مشکی در بخش پسران ۱۲ اردیبهشت ماه و در گروه […]

مسابقات آزاد قهرمانی (انتخابی استان) در رده سنی نوجوانان و با درجه کمربندی (قرمز – مشکی) در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ رقابت های انتخابی آزاد قهرمانی نوجوانان (انتخابی استان) با درجه کمربندی قرمز -مشکی در بخش پسران ۱۲ اردیبهشت ماه و در گروه دختران ۲۰ اردیبهشت در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود.

ثبت نام برای حضور در مسابقات گروه پسران از امروز ۲۲ فروردین از طریق سایت مبارز آغاز شد و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین دختران متقاضی شرکت در پیکارهای انتخابی نوجوانان می توانند از اول اردیبهشت ماه از طریق سایت مبارز نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مهلت ثبت نام دختران تا ۱۶ اردیبهشت ماه است.

تمامی شرکت کنندگان باید کارت بیمه ورزشی سال جاری را در اختیار داشته باشند.

وزن کشی پسران ۱۱ اردیبهشت ماه و وزن کشی دختران۱۹ اردیبهشت در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود.

لازم به ذکر است در روز وزن کشی پزشک در سالن محل برگزاری رقابت ها حضور دارد و تمامی شرکت کنندگان باید امضای معاینه پزشک مستقر در محل مسابقات را داشته باشند.

 

انتهای پیام /

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram