۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32631
  • 17 فروردین 1397 - 21:14
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش مدال برنز بر گردن خانی/  نماینده شایسته تهران به المپیک راه یافت

درخشش مدال برنز بر گردن خانی/ نماینده شایسته تهران به المپیک راه یافت

محمد خانی هوگوپوش تهرانی وزن ۷۳+ کیلوگرم کشورمان موفق شد با شایستگی عنوان سومی مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ را به نام خود ثبت کند به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهرماه سال‌جاری در “بوینس آیرس” آرژانتین برگزار می‌شود. برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور […]

taekwondo-olympic-iran (12)

محمد خانی هوگوپوش تهرانی وزن ۷۳+ کیلوگرم کشورمان موفق شد با شایستگی عنوان سومی مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ را به نام خود ثبت کند


به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهرماه سال‌جاری در “بوینس آیرس” آرژانتین برگزار می‌شود.

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از صبح امروز (جمعه – ۱۷ فروردین‌ماه) با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن “ساله کوارت” الحمامات آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد می‌شود.

امروز (جمعه – ۱۷ فروردین‌ماه) و در روز نخست، محمد خانی نماینده تهرانی تیم ملی کشورمان موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد و جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب نماید.

خانی ابتدا به مصاف “علی مبروک” از عربستان سعودی دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ رفت و ۲۲ بر ۱۱ پیروز شد. در ادامه رو در روی “سینگ پاتل” هندی قرار گرفت و با نتیجه ۲۷ بر ۶ به برتری رسید.

این نماینده شایسته استان، سپس با “نثار احمد” از افغانستان نایب قهرمان نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ مبارزه کرد و موفق شد ۹ بر ۲ این هوگوپوش را از پیش رو بردارد. خانی در مرحله نیمه نهایی برابر “منگ لی” از چین تایپه ۱۲ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده محمدرضا زوار مربی تهرانی به عنوان سرمربی است.

taekwondo-olympic-iran (8)

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram