۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 32617
  • 15 فروردین 1397 - 12:00
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
خانی: بهترین نتیجه را در کسب سهمیه المپیک جوانان می خواهم

خانی: بهترین نتیجه را در کسب سهمیه المپیک جوانان می خواهم

ملی پوش تهرانی وزن ۷۳+ کیلوگرم گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ از روز جمعه آغاز می شود و به امید کسب بهترین نتیجه روی شیاپ چانگ می روم. محمد خانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ اظهار داشت: من در سال ۲۰۱۵ موفق شدم به مدال طلای رقابت های نونهالان جهان […]

photo_2018-04-04_11-48-49

ملی پوش تهرانی وزن ۷۳+ کیلوگرم گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ از روز جمعه آغاز می شود و به امید کسب بهترین نتیجه روی شیاپ چانگ می روم.

محمد خانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ اظهار داشت: من در سال ۲۰۱۵ موفق شدم به مدال طلای رقابت های نونهالان جهان و مدال طلای مسابقات آسیایی نونهالان دست یابم ، همه تلاشم را می کنم و امیدوارم به امید خدا و دعای خیر مردم بتوانم در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ گفت: این مسابقات از روز جمعه ۱۷ فروردین آغاز می شود و من در همین روز نخست به مصاف رقبایم می روم ، قبل از اعزام به این مسابقات، تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم و روزی سه وعده تمرین کردیم و از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

تکواندوکار تهرانی وزن ۷۳+ کیلوگرم تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی کشورم در چهار مرحله مسابقه انتخابی شرکت کردم، اما خدارا شکر با وجود همه سختی ها و فشارها توانستم در تیم فیکس شوم .

وی درباره حضور در تورنمنت بین المللی نوجوانان ترکیه قبل از اعزام به رقابت های کسب سهمیه المپیک گفت: حضور در این پیکارها به ما کمک کرد تا شناخت کافی را نسبت به حریفانمان پیدا کنیم ، جدی ترین رقیب من از کشور ترکیه میزبان بود که بازی سوم با وی مبارزه کردم در این مسابقات من به مدال نقره رسیدم.

خانی در بخش پایانی صحبت هایش اشاره کرد که  ۱۰  سال است که تکواندو را به صورت حرفه ای و زیرنظر حسینعلی نعیمی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram