۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32613
  • 15 فروردین 1397 - 10:19
  • 270 بازدید
  • ارسال توسط :
لطفی: میدان سختی را پیش رو داریم اما فقط به مدال طلا می اندیشم

لطفی: میدان سختی را پیش رو داریم اما فقط به مدال طلا می اندیشم

تکواندوکار تهرانی وزن ۴۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: بعد از تورنمنت بین المللی ترکیه ، مسابقات قهرمانی جهان اولین میدان بین المللی است که در آن مبارزه می کنم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا با مدال طلا برگردم. حسین لطفی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ اظهار […]

photo_2018-04-04_10-16-27

تکواندوکار تهرانی وزن ۴۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: بعد از تورنمنت بین المللی ترکیه ، مسابقات قهرمانی جهان اولین میدان بین المللی است که در آن مبارزه می کنم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا با مدال طلا برگردم.

حسین لطفی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ اظهار کرد: میدان بزرگی را در تونس پیش روی داریم و برای حضوری موفق در این شیاپ چانگ حساس بیش از ۲ ماه است که به صورت مستمر تمرین می کنیم. تمرینات ما در اردوی تیم ملی به صورت سخت و فشرده دنبال شد و ما حتی در تعطیلات عید هم در اردو بودیم  و امیدواریم نتیجه زحمت هایمان را هم بگیریم.

وی در ادامه گفت: من در لیگ کشوری به عنوان بهترین و فنی ترین بازیکن انتخاب شدم و از همین طریق به اردوی تیم ملی دعوت شدم، تنها یک اعزام برون مرزی داشتم به تورنمنت بین المللی و ترکیه و بعد از آن این اولین میدان رسمی است که در آن مبارزه خواهم کرد و می دانم که کاری بسیار سخت در پیش رو دارم با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا با مدال طلا به کشور بازگردم.

ملی پوش تهرانی وزن ۴۵- کیلوگرم در خصوص تورنمنت بین المللی ترکیه گفت: تورنمنت بین المللی ترکیه یک محک جدی بود تا نقاط قوت و ضعف خود را قبل از رقابت های جهانی پیدا کنیم ، من ۶ بازی داشتم که موفق شدم همه رقبایم را ببرم و به مدال طلا دست یابم.

لطفی در بخش پایانی صحبت هایش اذعان داشت: من ۱۰ سال است که در رشته ورزشی تکواندو و زیر نظر علی کاظمی فعالیت می کنم  و خوشحالم که موفق شدم به تیم ملی راه یابم امیدوارم که بتوانم در رقابت های قهرمانی جهان پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram