۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 32555
  • 28 اسفند 1396 - 19:10
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
نظری در سمینار بازآموزی فرم‌های جدید پومسه شرکت می کند

نظری در سمینار بازآموزی فرم‌های جدید پومسه شرکت می کند

حمید نظری داور بین‌المللی استان تهران  به منظور حضور در سمینار و دوره بازآموزی قوانین و مقرارت فرم‌های جدید پومسه، عصر امروز (دوشنبه – ۲۸ اسفندماه) راهی کشور کره‌جنوبی شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، پس از تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو مبنی بر اضافه کردن فرم‌های جدید پومسه، سمینارها و دوره‌های بین‌المللی […]

حمید نظری داور بین‌المللی استان تهران  به منظور حضور در سمینار و دوره بازآموزی قوانین و مقرارت فرم‌های جدید پومسه، عصر امروز (دوشنبه – ۲۸ اسفندماه) راهی کشور کره‌جنوبی شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، پس از تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو مبنی بر اضافه کردن فرم‌های جدید پومسه، سمینارها و دوره‌های بین‌المللی بسیاری به منظور هماهنگی هرچه بیشتر برگزار شده است.

با توجه به اینکه به کارگیری فرم‌های جدید پومسه در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ – جاکارتا را در پیش داریم فدراسیون جهانی سمینار و دوره بازآموزی قوانین و مقررات فرم‌های جدید پومسه را به منظور آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر در نظر گرفته و بر همین اساس از ۴ داور کشورمان برای شرکت دعوت کرده است.

حسنیعلی نظری، داور بین المللی از استان تهران به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در این سمینار حضور پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram