۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 32554
  • 04 فروردین 1397 - 12:34
  • 416 بازدید
  • ارسال توسط :
توکلی: اعزام ناموفق قبلی در مسابقات جهانی را جبران می کنم

توکلی: اعزام ناموفق قبلی در مسابقات جهانی را جبران می کنم

تنها نماینده دختران استان تهران در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان گفت: در مسابقات نونهالان جهان قبل از سکو بازی را واگذار کردم و نتوانستم به مدال برسم در مسابقات جهانی نوجوانان انگیزه بالایی دارم تا ناکامی دور قبلم را جبران کنم. آناهیتا توکلی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران اظهار داشت: […]

تنها نماینده دختران استان تهران در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان گفت: در مسابقات نونهالان جهان قبل از سکو بازی را واگذار کردم و نتوانستم به مدال برسم در مسابقات جهانی نوجوانان انگیزه بالایی دارم تا ناکامی دور قبلم را جبران کنم.

آناهیتا توکلی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران اظهار داشت: اردوی تیم ملی تکواندو از ۲۰ دی ماه آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد، البته یک وقفه بین تمریناتمان به وجود آمد و به تورنمنت بین المللی ترکیه اعزام شدیم که بتوانیم وضعیت آمادگی خود را در رویارویی با رقبا بیشتر بسنجیم.

وی درباره عملکردش در تورنمنت بین المللی ترکیه گفت: من در این رقابت ها ۴ مبارزه داشتم که موفق شدم با غلبه بر تمامی آنها به مدال طلا دست یابم.

ملی پوش تهرانی تکواندو ایران درخصوص جدی ترین رقیبش در تورنمنت ترکیه بیان کرد: می توانم بگویم همه حریفانم خوب بودند اما بدون شک بازی من در فینال بسیار سخت تر بود و حریف آلمانی ام از آمادگی بالایی برخوردار بود خدارا شکر می کنم که توانستم به کمک تمرینات خوبی که داشتم او را هم شکست بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از تورنمنت ترکیه ، میدان بین المللی دیگری را هم تجربه کرده بودید یا خیر ، گفت: من پیش از این به مسابقات جهانی نونهالان اعزام شده بودم اما متاسفانه در این مسابقات نتوانستم مقامی کسب کنم و در قبل از سکو بازی را واگذار کردم.

توکلی پیش بینی اش از مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان را اینطور عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت تیم ملی به گونه ای است که کسانی که حرفی برای گفتن داشتند به دلیل شرایط سنی  به رده سنی جوانان رفته اند و این فضا برای ما باز شده است تا خود را ارزیابی کنیم، بدون شک مسابقات جهانی از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی رقبا برای کسب مدال روی شیاپ چانگ می روند.

وی افزود: تمام سعی من بر این است که بتوانم اعزام ناموفقم در مسابقات نونهالان جهان را جبران کنم و انگیزه بالایی برای پیروزی دارم.

تکواندو کار وزن ۶۸- کیلوگرم در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من تکواندو را از عید شروع کردم و دقیقا ۶ سال است که این ورزش را پیگیری می کنم البته دو سال آن به صورت حرفه ای بوده است، تکواندو را زیر نظر فریده نبوی آغاز کردم و درحال حاضر هم زیرنظر گیتا ویسی به عنوان مربی تمرین می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram